نصیرزاده: کاوه باید چهار ماه محروم شود اما…

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتورسازی با بیان اینکه کاوه رضایی در این تیم حضور ندارد، به دلیل اینکه پاکو خمس در کنفرانس خود اعلام کرد من نیستم، توضیح داد: کاوه رضایی در حالی مصدوم شد که مصدوم شد. در اختیار باشگاه است. . او پس از چند بازی اضافه شد و مدتی به طور مداوم بازی کرد. خمس با من صحبت کرد و به من گفت که از جزئیات قراردادش اطلاع دارم. از من خواست صحبت کنم تا بماند، چون به کاوه علاقه مند شد و گفت دوست دارم از او استفاده کنم. این چند بار مشکل من را حل می کند.

مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه به نکته مهمی اشاره کرد و گفت: می‌توانیم غرامت نیم‌فصل دوم را از او بگیریم و 4 ماه محرومیت کنیم، اما چون او بازیکن ملی‌پوش بود، صحبت می‌کنیم که این مشکل به هر طریقی حل شود. در دنیای حرفه ای، بازیکن و باشگاه باید جو یکسانی داشته باشند.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا بحث اعلام شده توسط زنوزی، صرف نظر از آنچه خمس در این باره می گوید، با پذیرش آثار فسخ از سوی وی، همین گونه خواهد بود؟ یعنی باشگاه تراکتورسازی رضایی بازیکن شما بود که قراردادش را فسخ کرد. در حال حاضر کاوه قراردادش را فسخ کرده و بازیکن تراکتورسازی نیست. اما فرض تصمیم گیرنده فدراسیون این بود که فسخ رضایی غیرقانونی بوده و در واقع در مدت اعتبار قرارداد با تراکتور انجام شده است. رضایی بازیکن ما بود و کنسل کرد. به همین دلیل او دیگر بازیکن تراکتورسازی نیست. حالا ما یک راه داریم و آن شکایت از رضایی به دلیل عزل غیرقانونی است.


سرویس خبر شماره: 1870473
26 فوریه 1401 ساعت 00:00
16.6 هزار |

3نقطه نظر

رضایی دیگر بازیکن تراکتورسازی نیست و به دنبال معامله با او هستیم

وی افزود: جلسه ای برگزار کردیم و من این نکات را به رضایی رساندم و گفتم سرمربی روی شما حساب ویژه ای باز کرده اما او تصمیم به جدایی گرفت و در آخرین دقایق نقل و انتقالات قراردادش را با تراکتور لغو کرد. هضم این تجارت در شرایطی که خمس به او نیاز داشت کمی سخت بود. شاید دلیل خمس بیان چنین عبارتی عدم پاسخ کاوه به علاقه سرمربی تراکتور باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص پرونده فسخ قرارداد کاوه رضایی توضیحاتی ارائه کرده است.

نصیرزاده: کاوه باید چهار ماه محروم شود اما...

نصیرزاده ادامه داد: فراموش نکنید که در این مورد استقلال ضرر نکرد اما باشگاه ما ضرر کرد. چون کاوه به عنوان سهمیه فیفا و خارج از نقل و انتقالات وارد تراکتور شد. ما سه سهمیه فیفا داشتیم و قربان بردیف از 2 سهمیه استفاده کرد که یکی از آنها کاوه و دیگری سید محمد حسینی بود. در نقل و انتقالات زمستانی فقط توانستیم گومز را به عنوان بازیکن آزاد بگیریم، در حالی که می توانستیم 2 بازیکن بگیریم. در واقع رضایی یکی از سهمیه های آزاد ما را از بین برد اما بعد قراردادش را فسخ کرد. شکی نیست که تراکتور آسیب دیده است.

وی در پایان گفت: قرارداد رضایی در زمان نابهنگام فسخ شد و نتوانستیم بازیکن اضافه کنیم. حالا در خط دفاعی مشکل داریم. هادی محمدی محروم شد. میلاد کر از ناحیه بینی آسیب دید و در دوران نقاهت بازی می کند. حسینی در حال حاضر با نظر پزشک به دلیل مصدومیت از ناحیه سر بازی نمی کند. به همین دلایل خمس 3 دفاع بازی می کند و چند هافبک جلوی خود می گذارد. امیدواریم همه این مشکلات برای بازی با نفت آبادان حل شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی