نظرات پرطراوت پوچتینو در مورد فرهنگ برنده شدن – Talk Chelsea

“چلسی فرهنگ پیروزی دارد” یک جمله بسیار درست از تاریخ اخیر است. تحت هدایت رومن آبراموویچ، ما دقیقاً همین را داشتیم، هر فصل جام ها را به دست می آوردیم و از موفقیت های مداوم و مداوم لذت می بردیم.

اما همانطور که چند هفته پیش نوشتم، این باشگاه فوتبال همان باشگاه فوتبالی نیست که اکنون تحت مالکیت جدید است. پس فرهنگ ما در حال حاضر چیست؟

گلن جانسون آن را به خوبی درک کرد و توضیح داد که چگونه کل باشگاه از بالا به پایین تغییر کرده است، و صادقانه بگویم، احساس می‌کردم که احتمالاً باید انجام شود. همه چیز نیاز به طراوت داشت و تیم، از همه مهمتر، نیاز به تهوع و تغییر داشت.

آبراموویچ مالک شگفت انگیزی برای ما بود اما به هر حال احساس می کردم دوران او در باشگاه به پایان می رسد. تیمی که داشتیم خسته بود، کیفیت نداشت، ذهنیت‌های قوی نداشت، و احساس می‌کردیم که در آن مقطع باید تغییرات بزرگی ایجاد کنیم. و این دقیقاً همان چیزی است که صاحبان جدید وارد شدند و انجام دادند.

رومن آبراموویچ

عکس از Shaun Botterill/Getty Images

اما ما اکنون یک باشگاه فوتبال جدید هستیم – کاملاً تغییر کرده است و کاملاً متفاوت است. و من معتقدم که این برای بهتر شدن بوده است. ممکن است هنوز نشان داده نشود، اما در نهایت خواهد شد.

باشگاه فوتبال چلسی، حداقل نامش، فرهنگ برنده شدن دارد، و ما باید این فرهنگ را در باشگاه حفظ کنیم، حتی اگر هنوز مدتی طول می کشد تا این احساس را داشته باشیم و به آن نقطه برگردیم.

سرمربی تیم رقیب امشب ما، اریک تن هاگ، اخیراً فاش کرد که فرهنگ و استانداردهای منچستریونایتد با عبور از دروازه سقوط کرده است، اما پوچتینو می گوید که چلسی برعکس است و تنها کاری که او باید انجام دهد این است که سنت غنی را ادامه دهد.

او به خبرنگارانی که در پایگاه تمرینی چلسی در کوبهم جمع شده بودند، گفت:

“نه نه نه. متفاوت است. ما نمی خواهیم فرهنگ را تغییر دهیم. ما می خواهیم چیزی بسازیم، یک پروژه.»

فرهنگ چلسی برنده شدن است. چگونه می‌خواهیم فرهنگ را در باشگاهی تغییر دهیم که برنده شدن است؟ نه نه نه. اگر اینجا از من بپرسید که آیا می خواهم فرهنگ اینجا را تغییر دهم؟ نه. ما اینجا هستیم تا با مالکان جدید، مدیر ورزشی و کل باشگاه، پروژه ای بسازیم.”

“این یک پروژه است. این یک فرهنگ نیست. فرهنگی که اینجاست در شرف پیروزی است و اکنون باید در این سطح باشیم. آیا پروژه ای متفاوت از گذشته است؟ البته. متفاوت است. روشی متفاوت برای برخورد با مسائل؟ البته. چون دیدگاه متفاوتی است. در گذشته در همان سطح باشیم، اما فرهنگ چلسی در آستانه پیروزی است.

من می دانم که مردم به روش های مختلف به این نقل قول ها واکنش نشان می دهند، اما حداقل جالب است که او چه می گوید.

مردم هر بار که در این فصل شکست می‌خوریم، این نقل قول‌ها را تکرار می‌کنند و شنیده می‌شود پوچتینو هر بهانه‌ای می‌آورد. زیرا او می‌گوید که چلسی مانند ابتدای فصل به دنبال پیروزی است. بنابراین از این نظر او با این اظهار نظرها بر خودش فشار خواهد آورد.

اما در عین حال آنچه او در اینجا می گوید شنیدن آن خوب است. هیچ‌کدام از ما نمی‌خواهیم هر بار که عملکرد بدی داریم یا به نتیجه‌ای نمی‌رسیم، بهانه‌های طولانی‌مدت بودن این پروژه را بشنویم، علی‌رغم اینکه اکثر ما درک می‌کنیم که این یک فرآیند است و دست اندازها در جاده وجود خواهد داشت.

تنها چیزی که در دو سال اخیر شنیده ایم بهانه گیری است، و اگرچه بسیاری از آنها ضمانت دارند (مصدومیت بیش از حد و غیره)، هواداران چلسی از دانستن این موضوع که رئیس، بازیکنان، مالکان، مدیران، همگی درگیر هستند، آرامش بیشتری خواهند داشت. با این باور که چلسی چلسی است و فرهنگ در اینجا برنده شدن است.

پوچتینو می‌گوید ما باید در سطح مشخصی در چلسی باشیم و او در حال پیشرفت است. ما در یک پروژه و یک پروسه هستیم، اما همچنان باید هدف گذاری بالایی داشته باشیم و استانداردهایی داشته باشیم. و من واقعاً فکر می کنم که ما این کار را می کنیم.

کلماتی از این دست از طرف رئیس در سرتاسر تیم تغذیه می شود و این باور و آن نیات را ایجاد می کند. به همین دلیل است که من ترجیح می‌دهم چنین چیزهایی را بشنوم تا اینکه «ما باختیم چون در یک پروژه هستیم».

استانداردها را زودتر تنظیم کنید و آنها را رعایت کنید.

همه ما حداقل از آینده نزدیک چلسی انتظارات نسبتاً کمی داریم. بنابراین ما فقط می توانیم بهتر شویم و به جلو برویم و خواهیم کرد.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/pochettinos-refreshing-comments-on-winning-culture/ منبع: