نظرسنجی: کدام تیم قهرمان جام جهانی 2022 می شود؟

مصدومیت های پیاپی و ناگهانی قبل از شروع جام جهانی نتوانست مدافع عنوان قهرمانی را از چهره یک مدعی جدی دور کند. تیم محبوب دیدیه دشان آخرین بازی های مقدماتی جام جهانی را با چهار گل شکست داد، بنابراین امباپه می تواند امیدوار باشد که با سایر بازیکنان “تیم” به جام جهانی دوم برسد.

در بین مدعیان سنتی جام جهانی قطعا بهترین عملکرد را می توان به تیم ملی اسپانیا نسبت داد. جایی که شاگردان لوئیز انریکه در یکی از یک طرفه ترین بازی های تاریخ جام جهانی با 7 گل کاستاریکا را شکست دادند تا خط و نشانی جدی برای همه مدعیان جام بکشند.

آخرین شانس کسب بالاترین افتخار تیمی در ورزش فوتبال، یک پرتغال را برای کریستیانو رونالدو متحد کرد تا با قهرمانی در جام جهانی، نام خود را در تاریخ فوتبال جاودانه‌تر کند. سی آر هفت شب گذشته در پنجمین جام جهانی خود نیز موفق به گلزنی شد و البته در کنار هم تیمی های سرشناس خود بیش از همیشه به قهرمانی در جام امیدوار است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با پایان دور اول مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، هواداران و کارشناسان فوتبال اکنون تحلیل دقیق تری از مدعیان جدی قهرمانی این دوره از مسابقات دارند.

هشت مدعی برتر قهرمانی قطر اکنون درک بهتری از موقعیت خود در برابر دیگر مدعیان قطر در جام جهانی دارند.

نظرسنجی: کدام تیم قهرمان جام جهانی 2022 می شود؟

دومین عملکرد خیره کننده در جام حذفی انگلیس بود. سه شیرها در حالی که به عنوان تیم اول آسیا مقابل ایران قرار گرفتند، با نتیجه شش بر دو به برتری رسیدند و به همین دلیل می توان آنها را با داشتن تیم عمیق و قدرتمند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی دانست.

تیم سوم جام جهانی گذشته با مجموعه ای از ستاره های درجه یک فوتبال اروپا، در اولین بازی خود مقابل کانادا چندان قدرتمند به نظر نمی رسید، اما بر کسی پوشیده نیست که دی بروین و دوستانش در بلژیک یکی از بهترین ها را دارند. تیم های فوتبال جهان و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش نمی کنند در این جام دریغ نمی کنند.

البته برزیلی ها به طور پیش فرض مدعی قهرمانی در هر تورنمنت هستند. تیته با تیمی پر ستاره نمایش قابل قبولی داشت و با یک وینگر و مهاجم غیرقابل توقف صربستان را شکست داد تا عزم سلسائو برای رسیدن به جام لیگ بعد از 20 سال را نشان دهد.

در این بین قرعه کشی اولین شگفتی جام به نام آرژانتین افتاد. در یکی از بزرگترین درام های تاریخ جام جهانی، هروه رنارد و تیم یک دستش موفق شدند شکست 1-0 مقابل قهرمان شکست ناپذیر آمریکای جنوبی را به پیروزی 2-1 تبدیل کنند. نتیجه ای که مسی و یارانش را در شوک عجیبی فرو برد و البته منجر به کاهش احتمال قهرمانی آرژانتین در سایت های آنالیز جام شد.


سرویس خبر شماره: 1855394
دسامبر 04, 1401 در 11:56
5.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

از اسپانیا و انگلیس گرفته تا فرانسه و برزیل

یک روز بعد نوبت آلمان بود. هانسی فلیک و تیم قدرتمندش با این میل به حمله وحشتناک مقابل ژاپن متحمل شکست شدند و حالا به لطف گروهی با اسپانیای قدرتمند انریکه ترس از حذف زودهنگام بریدگی را در زندگی خود قرار دادند. طرفداران

جالب ترین موضوع جام در پایان دور اول مرحله گروهی، پیش بینی قهرمان جام جهانی است. کاربران وب سایت مجله اخبار فوتبال می توانند پیش بینی قهرمانی جام جهانی 2022 قطر خود را در قسمت نظرات ذخیره کنند تا با سایر خوانندگان سایت به اشتراک بگذارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی