نظرمحمدی: ملوان شدن مازیار را تبریک می گویم

وی درباره مربیان جوان لیگ گفت: به مربیان جوان لیگ برتری که معماری جدیدی در فوتبال ایران ایجاد کرده اند تبریک می گویم. مربیانی مانند ساکت الهامی، فرزاد حسینخانی، مهدی رحمتی، مازیار زارع و محمد ربیعی و… لیگ خوبی را ایجاد کرده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی نظرمحمدی پیشکسوت فوتبال و سرمربی اسبق سپیدرود رشت در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط فعلی لیگ برتر و فوتبال گیلان صحبت کرد. وی در ابتدا گفت: لیگ برتر را می توان به سه دسته تقسیم کرد. هفت تیم بالای جدول بودجه خوبی دارند که آنها را از بخش خصوصی متمایز می کند. دسته دوم تیم هایی هستند که منابع مالی خوبی ندارند و در بخش خصوصی محدود هستند و در آنها به بازیکنان جوان بها می دهند و از بازیکنان باتجربه استفاده می کنند. در دسته سوم تیم هایی مانند ملوان، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و مس کرمان به دلیل ضعف مالی نتوانستند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند.

نظرمحمدی درباره وضعیت ملوان و فوتبال استان گیلان گفت: ملوان در این هفته بازی مقابل تراکتور را به خوبی از عهده گرفت. متأسفانه فوتبال گیلان سال هاست که از استفاده از بیت المال محروم بوده و منابع مالی ثابتی ندارد که این موضوع بیشترین تأثیر را بر فوتبال گیلان گذاشته است. مسئولان استانی در جذب سرمایه گذار و ورود بنگاه های اقتصادی قوی بسیار بد عمل کرده اند و من حق کامل را به مازیار زارع می دهم زیرا او در دعوای نابرابر است. ملوان در بازگشت به لیگ برتر عملکرد قابل دفاعی از خود به نمایش گذاشت. به پژمان نوری و مازیار زارع که توانستند سهمیه لیگ یک استان گیلان را تاکنون حفظ کنند تبریک می گویم.


سرویس خبر شماره: 1921701
29 آوریل 1402 ساعت 07:30
3.2 هزار |

0نقطه نظر

او در خصوص بازی گلزنی و جنجالی این هفته استقلال و هواداران و اتهاماتی که به سرمربی این تیم می شود نشان داده فردی جاه طلب و متعصب است. واکنش های آرام الهام بخش در حاشیه تیم های تراکتورسازی، نساجی و هواداران ناشی از شخصیت متعصب او نسبت به تیمش بود. او هرگز نتایج خود را زیر سوال نمی برد. به نظر من اشتباهات فردی هواداران و روز بسیار خوب استقلال باعث این نتیجه شد. نباید به خاطر مسابقه به یک تیم و مربی انگ بزنیم. تعداد گل های بالای یک هفته نشان می دهد که لیگ ما تهاجمی تر می شود.

علی نظرمحمدی درباره شرایط فعلی لیگ برتر صحبت کرد و عملکرد ملاوان را در شرایط فعلی قابل قبول دانست.

نظرمحمدی: ملوان شدن مازیار را تبریک می گویم

وی درباره روند قهرمانی گفت: سه تیم بالای جدول روند خوبی داشتند و نمی توان گفت کدام تیم قهرمان می شود. سپاهان پس از تغییر کادر فنی از ابتدای فصل نتایج خوبی از خود نشان داده است. استقلال با وجود مشکلات مالی، عملکرد فنی خوبی با ساپینتو داشت و پرسپولیس در هفته های اخیر باز هم با یحیی گل محمدی خوب کار کرد. هر تیمی که در هفته های باقیمانده آرامش بیشتری داشته باشد و از لحظات بهترین استفاده را ببرد، قهرمان خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی