نظرمحمدی: می خواهم چند سال در سپیدرود بمانم


سرویس خبر شماره: 1837268
17 مرداد 1401 ساعت 14:13 |
5.7 هزار |

هفتنقطه نظر

ما بودجه و اجاره نداریم و از جیب خود خرج می کنیم.

* اولویت سپیدرود صعود به رده بالاتر است
وی در خصوص هدف سپیدرود در فصل جدید لیگ دسته دوم گفت: هدف ما برای فصل آینده داشتن تیمی متعصب و قدرتمند است و در عین حال اولویت اول ما دستیابی به لیگ دسته اول است. .

وی گفت: البته با توجه به شرایط سخت معیشتی مردم و گران شدن اجناس، در فوتبال یک بازیکن برای خرید یک کفش فوتبال باید حداقل 8 میلیون هزینه کند. یک بازیکن در یک فصل به سه کفش نیاز دارد و باید 25 میلیون برای کفش خرج کند. از طرفی بدن و پاهای بازیکن سرمایه اوست و باید پول خرج کند و مکمل مصرف کند و تغذیه مناسب داشته باشد. نمی توان انتقاد کرد، اما بالاخره این گلایه هم هست که حقوق بالا کار را سخت می کند. به خصوص برای باشگاه های خصوصی که توسط هیچ سازمان دولتی پشتیبانی نمی شوند.

وی در ادامه درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی تیمش توضیح داد: تقریبا با ده بازیکن وقت اضافه و ورودی به جمع بندی و توافق رسیدیم، تعدادی بازیکن سهمیه زیر 21 سال زیر 23 و زیر 25 سال اضافه کردیم. در پست های خاصی مانند مدافع میانی و چپ، هافبک میانی و هافبک میانی، بازیساز و مهاجم نیاز به تقویت داریم. با توجه به فرصتی که برای جذب بازیکنان داشتیم، به گونه ای عمل می کنیم که آزمون و خطای کمتری داشته باشیم و بازیکنان باکیفیت تری را به خدمت بگیریم. در این بین قطعا تلاش خواهیم کرد تا استعدادهای جوان را وارد فوتبال کشور کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپیدرود رشت که در سال 96 به لیگ برتر صعود کرد و پس از دو سال حضور در سطح اول فوتبال کشور به لیگ یک و سپس به لیگ 2 سقوط کرد، این روزها علی نظرمحمدی به لیگ برتر بازگشته است. رئیس ستاد او، تلاش خواهد کرد تا مسابقات را قوی آغاز کند و در هوای خوب بازگردد.

* حمایت کنید تا نگران نباشیم
نظرمحمدی در پاسخ به این سوال که ممکن است حمایت های فعلی تا پایان لیگ ادامه پیدا نکند، گفت: ممکن است این اتفاق بیفتد و حضور مالک به دلیل مسائل مالی کم رنگ شود چرا که بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در فوتبال و ورزش نیاز به حمایت دارد. سرمایه گذاری می تواند بدون امکانات شهری و بدون حمایت، قوی و مانند روز اول ادامه یابد. امیدوارم در این فصل از سپیدرود به گونه ای حمایت شود که این تیم بدون دغدغه در مسابقات شرکت کند و باعث خوشحالی مردم رشت شویم. باید به دوستداران واقعی سپیدرود حق گلایه از نتایج فصول گذشته این تیم را بدهیم اما در فصل جدید تمام تلاش اموال، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان باید بتواند نتایج درخشان را تکرار کند. سال 94 و 95 و 96 باید نمایشی در خور سپیدرود هویت فوتبال رشت داشته باشیم تا شور و نشاط مردم شهر را برگردانیم.

علی نظرمحمدی امیدوار است مشکلات مالی این بار او را به سمت جدایی از سپیدرود سوق ندهد تا دوباره با این تیم راهی لیگ دسته اول و سپس لیگ برتر شود.

* سپیدرود نیاز به کمک داشت و من به خانه رفتم
نظرمحمدی در ابتدای صحبت های خود درباره حضورش در سپیدرود گفت: بعد از جمع بندی و توافقی که با باشگاه سپیدرود داشتیم شرایط را به گونه ای دیدم که تیم شهرم نیاز به کمک دارد و حیف است که مرکز استان گیلان تیمی در سطوح اول فوتبال کشور ندارد. به همین دلیل احساس مذهبی کردم و به رشت برگشتم. آرام آرام پیش می رویم و هفته سوم آماده سازی را سپری کرده ایم.

وی در پاسخ به احتمال تکرار این اتفاق گفت: از آنجایی که مالک هدایت تیم را برعهده دارد، امیدوارم مشکلی برای این اتفاق پیش نیاید. من به دنبال ثبات فنی هستم و می دانم که در سایه ثبات فنی و مدیریتی می توان کار ماندگاری انجام داد و به نتایج خوبی رسید. در این سال ها برای کمک به تیم شهرم به سپیدرود آمدم اما بعدها متوجه شدم که نمی توانم این کار را انجام دهم و فقط مشکلات مالی باعث جدایی من شد. در این فصل احساس کردم به سپیدرود به خاطر عدم حضور در سطح اول فوتبال کشور توهین شده و با احساس دین به این تیم برگشتم. امیدوارم مسئولان وظیفه خود را در حمایت از تیم بدانند و حضور من در سپیدرود ادامه داشته باشد و بر خلاف فصول گذشته بتوانم چند سالی در سپیدرود بمانم تا در شهرمان کارهای خوبی برای تیم انجام دهم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* بودجه بالایی نداریم اما کم هم نیستیم
سرمربی سپیدرود درباره بودجه فصل آینده این تیم گفت: اعلام بودجه تیم در اختیار مدیرعامل است و در حیطه مسئولیت من نیست. مدیرعامل بودجه ای را در هیئت مدیره تصویب کرده است و قطعاً ما خارج از آن بودجه نمی توانیم هزینه ای داشته باشیم. بودجه خیلی بالایی نداریم اما کم هم نیست و می خواهم از مدیرعامل و مالک تشکر کنم. البته این را هم بگویم که در این سال ها شهرداری و شورای شهرداری همیشه در کنار سپیدرود بوده اند، امیدوارم در فصل جاری مصوباتی داشته باشند تا سپیدرود از نقدینگی و عدم مسئولیت پذیری بهره مند شود. کمک های نقدی شهرداری

* دلیل جدایی من مشکلات مالی بود
نظرمحمدی که چندین بار از هدایت سپیدرود استعفا داد، در این باره گفت: سفرها به سپیدرود فقط به دلیل مشکلات مالی بود و به همین دلیل نتوانستم مدت زیادی در سپیدرود بمانم و ثبات بیشتری داشته باشم. من از سال 94 تا 97 در سپیدرود ماندم چون شرایط مالی نسبتاً با ثبات بود و همین ثبات فنی باعث شد سپیدرود از لیگ دوم وارد لیگ برتر شود.

وی افزود: فقط هزینه های جاری نیست. فردا پرواز، رفت و برگشت، هتل، پوشاک، سربازی و … داریم که هزینه های آن بر عهده مالک است و در صورت عدم حمایت، سپیدرود نمی تواند جامد ظاهر شود. از مسئولان شهری و محلی می خواهم که دست مالک را بگیرند تا او احساس دلگرمی کند.

نظرمحمدی که در چند سال گذشته در دوره هایی هدایت سپیدرود را برعهده داشت و حالا امیدوار است این بار حضورش در این تیم طولانی تر و موفق باشد در گفتگو با خبرنگار ما از شرایط سپیدرود گفت. .

* نصب های سپیدرود را از دست ندهید
نظرمحمدی با اشاره به مشکلات مالی سپیدرود گفت: متأسفانه سپیدرود سال هاست خصوصی اداره می شود و نه بودجه دولتی و نه رانتی دریافت می کند. امسال اولین سالی است که علیرضا نوید مالک باشگاه از ابتدای فصل هدایت این تیم را برعهده دارد و از جیب خود هزینه می کند. ما واقعا باید از آنها تشکر کنیم. مسئولان و مدیران باید از او حمایت کنند، اگر امکاناتی در رشت وجود دارد که می تواند به تیم سپیدرود کمک کند و در این شرایط بد اقتصادی به مالک کمک کند، دریغ نکنید.

* قراردادها زیاد شده اما گله نداریم
سرمربی سپیدرود سپس به افزایش تعداد قراردادها اشاره کرد و گفت: متاسفانه حقوق بازیکنان در فصل جاری بسیار بالاست و با توجه به حضور دو تیم دسته اولی و یک تیم لیگ یک در استان. ، جذب بازیکن در لیگ 2 بسیار سخت است اما با تمام این تفاسیر تمام تلاش خود را می کنیم تا با استفاده از تجربیات فصول گذشته بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم و به محض هفته های اول نشان دهیم که سپیدرود شرایط خوبی دارد و در مسابقه ارتقاء شرکت کردند.