نظر ساپینتو را درباره بازیکنی جویا شدم اما جوابی نگرفتم / فقط با فتح الله زاده به استقلال برمی گردم / همه درها را به روی من بستند

در ابتدای فصل هواداران نگران بودند و من مصاحبه کردم. کم کم شرایط بهتر شد، بازیکنان خوبی آوردند و استقلال در مسیر درست هدایت شد.

سه سال اعتراض کردم و تا 30 سالگی عقب نشینی کردم. من سه سال اعتراض کردم و بسیاری از مشاغل، موقعیت های اقتصادی و ورزشی را از دست دادم. من سه سال اعتراض کردم و همه درها به رویم بسته شد، حالا چرا اعتراض کنم؟ چرا حرف بزنم، چرا واقعیت ها را بگویم!؟ من سه سال جنگیدم و اشتباه کردم.

نه چرا باید منتقد باشم! در استقلال همه چیز خوب و مطلوب است. استقلال مربی خوبی دارد، بازیکنان خوبی دارد و آماده یک فصل پرهیجان و موفق است.

من به دنبال پستی در باشگاه استقلال نیستم و نخواهم بود. من نمی خواهم در این باشگاه پستی بگیرم. من در استقلال در همه چیز موفق شدم، مهمترین چیز استقلالی ها هستند. مهم این است که هوادار بگوید استقلال کیست و چه کسی این تیم را دوست دارد. هواداران برای من جایگاه ویژه ای دارند و در این سال ها به غیر از استقلالی ها به چیزی فکر نکرده ام و نخواهم داشت. مطمئن باش امیرحسین صادقی من فقط با مدیری کار خواهم کرد که از روز اول فوتبالم در کنارم بوده و همیشه بر این باور بوده ام که بهترین سرمربی استقلالی است.

هیچکس این مصاحبه جنجالی مقابل ساختمان باشگاه استقلال را فراموش نکرد.

آیا همچنان به استقلال انتقاد می کنید؟

گفته می شود از شما برای رفتن به استقلال دعوت شده بود، اما این اتفاق نیفتاد. آیا حقیقت دارد؟

و این مدیر کیست؟

چرا این بعید است؟ من فقط نظرمو گفتم

امیرحسین صادقی را یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ استقلال می دانند که از تیم های پایه به بزرگسالان راه پیدا کرد و سال ها بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست. صادقی در سال های اخیر صدای هواداران استقلال شده و بارها از مدیران آبی پوش انتقاد کرده است. پیشکسوت استقلال امروز حرف های جالبی زد و گفت به خاطر انتقاداتش موقعیت های زیادی را از دست داده است.

پس منتظر بمانیم تا امیرحسین صادقی دستور مشاوره دریافت کند!؟

آیا این حرف ها از امیرحسین صادقی بعید نیست؟ چون تا چند هفته پیش منتقد استقلال و مدیریت بودید.

دلیل این برعکس شدن امیرحسین صادقی چیست؟

علی فتح الله زاده. اگر روزی باید در استقلال کار کنم و در استقلال کار کنم فقط با او کار می کنم وگرنه بدون کار به استقلال کمک می کنم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

دعوت خاصی نبود. برای محمد نادری، بازیکنی که از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین های ایران است، با سران، مربیان و مسئولان باشگاه استقلال تماس گرفتم و از آنها خواستم نظر ریکاردو ساپینتو را درباره او جویا شوند، اما متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. پس از آن مصطفی آجورلو خواست من را ببیند و از من دعوت کرد تا خودم را به باشگاه استقلال معرفی کنم، اما به دلیل مشغله کاری و تمرینات هر روز تیم فوتبالم نتیجه نداد، تولید نمی شود اما به زودی می روم دیدار باشگاه استقلال با آجورلو.