نظر متفاوت پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی; چرا باید گروه خود را ترک کنیم؟ / ساپینتو من را ناامید کرد

وی در خصوص مسابقات کشتی ایران گفت: دو رشته ورزشی در ایران همیشه رواج داشته است یکی فوتبال و دیگری کشتی اما حداقل موفقیت های کشتی آزاد باعث خوشحالی مردم ما شده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال طباطبایی افزود: اکنون نیز بخش بزرگی از موفقیت ایران در جام جهانی به انگیزه و تلاش بازیکنان بستگی دارد و تفاوت ما با سایر کشورها در مسابقات جام جهانی این است که انگیزه و تلاش بازیکنان ما همیشه به ما کمک کرده است. تیم وگرنه الان خیلی زیاده من نمیتونم روی برنامه های تاکتیکی تیم کار کنم.

وی درباره اینکه آیا ایران در جام جهانی از ترکیب خود خارج می شود، گفت: چرا ایران باید از ترکیب خود خارج شود؟ آیا ساختار و کیفیت ما به اندازه کافی برای صعود خوب است؟ اگر مربی ای مثل کی روش بیاید مدیریت تیم ملی را برعهده بگیرد به لطف بازیکنان لژیونر است که می دانند الان در سطح اول تمرین می کنند و با آمادگی بیشتری نسبت به ملی پوشان می توانند به تیم ملی بروند.

پیشکسوت استقلال درباره سرمربی این تیم گفت: مصاحبه ای که ساپینتو در اولین روز حضورش در استقلال انجام داد من را ناامید کرد. هیچ مربی حرفه ای نمی آید که قول چهار قهرمانی بدهد. او نباید تصمیمات احساسی بگیرد و تحت تأثیر احساسات قرار نگیرد و باید کارش را منطقی و حرفه ای انجام دهد.

هادی طباطبایی در گفت وگو با خبرزاشی درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی گفت: از ابتدا هم گفتم که تیم ملی نیاز به تغییراتی در کادر فنی دارد و باید این تغییرات انجام می شد. دور تغییرات در تیم ملی