نظر ناصر الخلیفی درباره تمدید قرارداد مسی و امباپه: اشتباه نخواهیم کرد

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، یکی از مهمانان برجسته آخر هفته ورزشی مارکا بود که شنبه و یکشنبه در مالاگا برگزار شد. از الخلیفی درباره لیونل مسی و کیلیان امباپه، دو ستاره این تیم که به دنبال تمدید قرارداد هستند، سوال شد.

الخلیفی در پاسخ گفت: ما خوش شانس هستیم که تعدادی از بهترین بازیکنان جهان را داریم که می خواهند برای پاری سن ژرمن بازی کنند، علی رغم پیشنهادات سایر باشگاه ها. ما برای حفظ آنها تلاش می کنیم. ما به همه عناصر نگاه می کنیم و مطمئن می شویم که می توانیم با آنها ادامه دهیم. ما می خواهیم همه چیز را درست انجام دهیم، هیچ اشتباهی مرتکب نمی شویم.”

با وجود پیشنهاداتی مبنی بر بازگشت لیونل مسی به بارسلونا، پی اس جی تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی به کار خواهد گرفت. به گزارش مجله اسپورت، باشگاه قصد دارد این بازیکن 35 ساله را حداقل برای یک فصل دیگر در ترکیب خود داشته باشد.

این مطلب را نیز بخوانید: خبر خوب برای طرفداران; بارسلونا یک قدم به جلو برداشته است/ باید راهی برای بهبود روابط با مسی پیدا کنیم



سرویس اخبار فوتبال خارجی

الخلیفی همچنین خاطرنشان کرد که بازیکنان پس از شکست های ناامیدکننده در لیگ قهرمانان اروپا و کوپه دو فرانس روی قهرمانی در لیگ یک تمرکز کرده اند. او همچنین به برنامه های پی اس جی برای بازار نقل و انتقالات تابستانی اشاره کرد و در پایان گفت: “در تابستان هر کاری که لازم باشد برای تعادل تیم انجام خواهیم داد. ما روی جوانان و استعدادهای جوان تمرکز می کنیم، پروژه های زیادی برای آینده داریم.