نظر: پیشنهاد قرارداد جدید مارکوس راشفورد نشان می دهد که منچستریونایتد از اشتباهات گذشته چیزی یاد نگرفته است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

و چرا پنج سال؟

اوایل امروز، دیوید آبراهام یک استدلال عالی ارائه کرد که او چنین است. و مطمئناً، من موافقم که راشفوردی که در سال‌های 2022/23 دیده‌ایم – یا در بیشتر آن‌ها – ارزش آن را دارد، همانطور که آبراهام می‌گوید، وقتی او را با افرادی مانند جیدون سانچو با قیمت 350000 پوند و رافائل واران با قیمت 340000 پوند مقایسه می‌کنیم. .

دخیا زمانی که قراردادش در سال 2018 تمدید شد با 200000 پوند بهترین دروازه بان جهان بود. به دلایل غیرقابل توضیحی، یونایتد تصمیم گرفت 87.5 درصد دستمزد او را افزایش دهد و قراردادی پنج ساله دیگر به او بدهد – علیرغم اینکه او از فرم خارج شده بود. به هنگام.

البته، ممکن است ثابت شود که این بهترین کاری است که یونایتد تاکنون انجام داده است. اما باز هم ممکن است اینطور نباشد.

https://thepeoplesperson.com/2023/06/18/opinion-marcus-rashfords-reported-new-contract-offer-shows-man-united-have-learned-nothing-from-past-mistakes-265496/ منبع:

فیل جونز در همان سال قراردادی 5 ساله دریافت کرد و از آن زمان به سختی توپی را به زمین زده است. نمونه های بی شمار دیگری نیز وجود دارد.

از آنجایی که این پیشنهاد برای یک قرارداد پنج ساله است، این مبلغ به 97,500,000 پوند می رسد. و این سوال را ایجاد می کند که آیا رشفورد ارزش این مبلغ را دارد؟

مشکل دستمزدهای هنگفت این است که گره زدن بازیکن به باشگاه خوب و خوب است، اما شما باشگاه را نیز به بازیکن می بندید. اگر او فعالیت خود را متوقف کند، یک باشگاه می‌خواهد او را ادامه دهد، اما هیچ‌کس حاضر نخواهد بود دستمزد بیش از حدی بپردازد، حتی اگر در محدوده سقف حقوق آنها باشد، اگر بازیکن ناسازگار باشد.

وین رونی در سال 2014 قراردادی 5 ساله با 300 هزار پوند در هفته امضا کرد. او قبلاً در حال افول بود و تا سال 2017 به سختی بازی می کرد. او برای پیوستن به اورتون مجبور شد دو سال آخر قراردادش را بخرد.


آیا مارکوس راشفورد 375000 پوند در هفته ارزش دارد؟

راشفورد پیش از این تغییرات فوق العاده ای در فرم داشته است، اما نتوانسته آنها را حفظ کند.

یونایتد به تکرار اشتباهات تکراری ادامه می دهد، اما آنها چیزی یاد نمی گیرند.

اما اگر ما راشفورد را 2022/23 امضا نکنیم چه؟ اگر در عوض رشفورد 2021/22 را دریافت کنیم چه؟

شاید موضوع این نیست که آیا راشفورد باید 375000 پوند در هفته دستمزد بگیرد یا خیر، بلکه موضوع بیشتر این است که آیا یونایتد باید برای مدت طولانی به این مبلغ متعهد شود، در حالی که در گذشته بارها شاهد چنین نتیجه معکوس بوده است.

Peoples Person این آخر هفته گزارشی را پوشش داد که در آن ادعا می‌کرد که بازیکنان منچستریونایتد، دیوید دخیا و مارکوس رشفورد (نه به معنای واقعی، بلکه به طور مؤثر) دستمزد خود را عوض می‌کنند، به این ترتیب که از دخیا خواسته می‌شود حقوق خود را به 200000 پوند در هفته کاهش دهد – رقم فعلی راشفورد. – در حالی که راشفورد 375000 پوند در هفته به او پیشنهاد می شود – حقوق فعلی دخیا.

به راحتی می توان حدس زد که هر جادویی که اریک تن هاگ روی مرد انگلیسی انجام داد، ادامه خواهد داشت و همانطور که آبراهام می گوید با بازیکنان بهتری در اطراف او می تواند به سطوح بالاتری هم برسد. اما هنوز به طور قطع نمی دانیم که آیا بیش از یک فلاش در ظرف بود یا خیر.

در فصل 2022/23 راشفورد قطعاً باید افزایش دستمزد خود را افزایش دهد. اما همان 87.5 درصدی که به دخیا داده شد، مطمئناً بسیار بیشتر از آن چیزی است که باشگاه برای خوشحالی او نیاز داشت. به غیر از شاید پاری سن ژرمن، بعید به نظر می رسد که سایر باشگاه ها حتی به او فکر کنند مثلاً 300000 پوند در هفته به او بپردازند. اما مهمتر از آن، پنج سال حضور در آن سطح برای یونایتد یک قمار بزرگ است و پیش از این بارها پیراهن خود را از دست داده است.