نعمتی: هوادار به من مشت زد، پنالتی ام را گرفتند!


سرویس خبر شماره: 1939917
04 ژوئن 1402 در 09:53 ب.ظ |
25.4K |

11نقطه نظر

مدافع چپ پرسپولیس با بیان اینکه خطای هندی او در صحنه اعلام پنالتی دوم توسط هواداران مشخص شد، گفت: حتی یک کارشناس هم آن صحنه را پنالتی نمی داند زیرا قبل از اینکه توپ به دست من برسد، بازیکن هوادار به او ضربه زد و باید این صحنه را پنالتی می کرد. اشتباه هندی او بود اما آنها یک پنالتی غیر منطقی برای هوادار گرفتند.

مدافع پرسپولیس با انتقاد از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود حریف، مدعی اشتباه هوادار شد.

نعمتی: هوادار به من مشت زد، پنالتی ام را گرفتند!

نعمتی درباره دیدار فینال جام حذفی مقابل استقلال گفت: از فردا روی دربی و میزبانی این بازی تمرکز می کنیم تا یک برد دیگر کسب کنیم و دومین جام را به هوادارانمان بدهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نعمتی در پایان این دیدار گفت: نمایش خوبی داشتیم و همه بچه ها دوستانه بودند تا پس از قهرمانی در لیگ برتر این بازی را با برد به پایان برسانیم تا شانس کسب دومین جام را داشته باشیم. شروع خوبی داشتیم و خوشبختانه توانستیم با دو گل اول خود را در مسیر پیروزی و صعود قرار دهیم.

وی درباره اعلام دو پنالتی به نفع هواداران گفت: هواداران تیم خوبی نشان دادند و واقعا تلاش کردند اما فقط یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند که درست نبود و بازی باید 3 بر صفر می شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی نعمتی پس از عملکرد موثر خود در هفته های گذشته که باعث قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شد، امروز مدافع چپ ثابت قرمزها در نیمه نهایی جام خولا مقابل هواداران بود. دومین پنالتی حریف را با خطای هندی جنجالی خود به ثمر رساند.