نفت آبادان خواهان بازگشت دو استقلالی جوان است

در همین رابطه گفته می شود باشگاه نفت آبادان که در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد به دنبال راهی برای بازگرداندن دو ستاره فصل قبل خود است. مسئولان نفت نیز اقدامات مقدماتی را در این زمینه انجام داده اند تا بتوانند دو بازیکن سابق خود را به صورت قرضی اخراج کنند و در نیمه های فصل با آنها بازی کنند.

موضوع مهم توافق باشگاه استقلال با جدایی زواری و حمیدی فر است. نفتی در ادامه به صورت رسمی با مسئولان استقلال برای جذب این دو بازیکن وارد مذاکره خواهد شد و باید دید در نیم فصل مسابقات چه سرنوشتی برای آنها رقم خواهد خورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با توجه به اینکه دو بازیکن مذکور در ادامه فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب ندارند، صحبت هایی در مورد جدایی آنها مطرح شده است. هرچند حمیدی فر چند روز پیش در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد که مسئولان استقلال از او خواسته اند به جدایی فکر نکند، اما نمی توان از سرنوشت این دو بازیکن جوان چشم پوشی کرد.

دو بازیکن جوان این تیم با توجه به ترافیک بیشتر خطوط استقلال نتوانستند نظر مساعد ساپینتو را جلب کنند و برای تیم خود به میدان بروند. زواری البته مدتی هم به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی غایب بود.


سرویس خبر شماره: 1852698
18 نوامبر 1401 در 03:54 ب.ظ
385

0نقطه نظر

آیا ساپینتو به جدایی حمیدی فر و زواری راضی می شود؟

باشگاه نفت آبادان برای بازگرداندن دو بازیکن جوان خود که در ابتدای فصل راهی استقلال شدند، تلاش خواهد کرد.

نفت آبادان خواهان بازگشت دو استقلالی جوان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید حمیدی فر و محمدحسین زواری دو بازیکن جوانی هستند که در ابتدای فصل و در دوران مدیریت مصطفی آجورلو با عقد قراردادی رسمی به استقلال پیوستند. این دو بازیکن جوان که گفته می شد پتانسیل بالایی داشتند اما بعد از 11 هفته رقابت در لیگ برتر حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکردند.