نقاط قوت شهر واکر: ما سوپراستار نداریم!

کایل واکر، مدافع سیتی، قدرت اصلی تیمش پس از پیروزی مقابل رئال مادرید را توضیح داد.

نقاط قوت شهر واکر: ما سوپراستار نداریم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تساوی 1-1 در خانه رئال مادرید در بازی برگشت، منچسترسیتی با نتیجه 4-0 این تیم را شکست داد و همراه با هواداران خود صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفتند. یکی از ستارگان این دیدار، دفاع راست سیتزینز، کایل واکر بود که به خوبی وینیسیوس را مهار کرد.


سرویس خبر شماره: 1938157
28 مه 1402 ساعت 08:35
8.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در تیم ما هر کسی مسئولیت خودش را دارد

واکر راز موفقیت سیتی را اینگونه توضیح داد: “چیزی که من واقعاً در مورد تیممان دوست دارم این است که همه مسئولیت و نقش منحصر به فردی دارند. ما نام های بزرگ زیادی مانند جک گریلیش، کوین دی بروین، ارلینگ داریم. هلند و… اما اینجا هیچ فوق ستاره ای وجود ندارد و این چیزی است که ما را به رقابت ترغیب می کند. در این شرایط دیگر بازیکن نیازی به انجام همه کارها ندارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

وی با اشاره به موفقیت در ماموریت اصلی خود مقابل رئال (حبس وینیسیوس) گفت: وینی بازیکن بزرگی است اما به عنوان یک مدافع باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید و مانند مهاجمان سریع باشید. من از سرعت و قدرتم در نبردهای تن به تن استفاده می کنم “مطمئنم.”

1876653

مدافع سیتی قدرت بدنی و جثه بزرگتر خود را دلیل برتری خود نسبت به مهاجم رئال می داند: “من بدنی بزرگتر از وینیسیوس دارم و باید از این مزیت بدنی به نفع خود استفاده می کردم. مادرید بازیکنان بزرگ زیادی دارد. کدام وینیسیوس بهترین است وقتی وینیسیوس را خنثی می کنید، آیا آنها یک انگیزه پنهانی دارند؟