نقد مهدی رحمتی از کی روش پس از 8 سال / آقای تاج; برنامه مسابقات را وارد کنید

سرمربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه زمانی که یک مسابقه لغو می شود باید سریعا برگزار شود یا در این خصوص تصمیم گیری شود اما به نظر می رسد آقای سهیل مهدی همه قوانین را تغییر می دهد. با این شرایط اعتراض رسمی خود را به صورت مکتوب در خصوص این برنامه به فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد و امیدواریم آقای تاج به طور جدی به این موضوع رسیدگی کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال رحمتی ادامه داد: نمی دانم چه برنامه ای برای باشگاه ها و سرمربیان مناسب نیست، اما درخواست ما بی دلیل نیست، درخواست من از آقای تاج این است که اگر می خواهد فوتبال را درست کند، ابتدا باید وارد میدان شود. نوع برنامه ریزی و سازماندهی مسابقات “من فکر می کنم اولین جایی که باید اصلاح شود کمیته مسابقات است، زیرا باشگاه ها هزینه می کنند تا برنامه را پیش ببرند، نه اینکه دچار مشکل شوند.”

رحمتی بیان کرد: به نظر می رسد برنامه های سرمربی جدید تیم ملی بهترین بهانه را برای رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فراهم کرده است و از این پس باید شاهد باشیم که آنها هر کاری که می خواهند انجام می دهند. نام سرمربی تیم ملی.» من روز گذشته با آقا مهدی صحبت کردم و توضیح دادم که چرا بازی معوقه اول برگزار نمی شود که ایشان در پاسخ گفتند این طور نیست که مسابقات لغو شده یا به تعویق افتاده باشد. از او پرسیدم سال گذشته چطور گذشت و او پاسخ داد: در این مورد تصمیم خواهیم گرفت.

سید مهدی رحمتی ضمن انتقاد از برنامه اعلام شده هفته های هفتم و هشتم لیگ برتر گفت: متاسفانه برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر به گونه ای ادامه دارد که به نفع تیم های خاصی باشد و من وظیفه دارم از باشگاهم دفاع کنم. و تیم اینجا فوتبال ایران 2 سال است که بدون مشکل خاصی کار خود را به طور منظم انجام می دهد اما دوباره همه چیز زیر و رو شده است.

وی افزود: دو سال پیش بازی پدیده و پیکان در تهران زیر باران سیل آسا برگزار شد که شدت بارندگی به حدی بود که داور در دقیقه 15 اعلام کرد امکان ادامه بازی وجود ندارد. آقای سهیل مهدی قبل از بازی اصرار داشت که بازی برگزار شود، اما داور بازی را نیمه تمام کرد، اگر یادتان باشد فردای آن روز بازی از دقیقه 16 برگزار شد.

نقد مهدی رحمتی از کی روش پس از 8 سال / آقای تاج;  برنامه مسابقات را وارد کنید

وی ادامه داد: آیا باشگاه آلومینیوم اراک مطالبات غیر منطقی دارد؟ تمام اتفاقات دیدار ملوان و فولاد تاثیر مستقیمی در دیدار ما با ملوان دارد اما این دیدار به دلایل نامعلومی لغو شده و می خواهیم این دیدار را قبل از دیدار با ملوان برگزار کنیم. آیا این درخواست نابجاست؟ چند روز پیش آقا مهدی به من زنگ زد و گفت اگر تیم ملی فولاد حذف شود اولین بازی این تیم با ملوان برگزار می شود سپس بازی آلومینیوم و ملوان برگزار می شود. اما حتی اگر بازیکنان فولاد حذف شوند، دیروز آقای مهدی اعلام کرد: برنامه آقای کی روش نمی چسبد.

سرمربی آلومینیوم اراک یادآور شد: سال گذشته سازمان لیگ اصرار داشت که ابتدا بازی های معوقه برگزار شود و بعد بازی های دیگر انجام شود اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده است، گذشته است که آقای کی روش هنوز وارد ایران نشده است. “ظاهراً همه برنامه ها هنوز به هم می ریزند و همه مسابقات با مشکل مواجه خواهند شد.”