نقش جسورانه بکهام در فروش باشگاه از منچستریونایتد / چه کسی از اسطوره شیاطین سرخ حمایت خواهد کرد؟

گفته می شود دیوید بکهام، اسطوره شیاطین سرخ آماده مذاکره با مقامات برای خرید منچستریونایتد است.

او نزدیک به یک دهه را در تیم اول اولدترافورد گذراند و با این باشگاه شش قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. بکهام در 388 بازی تحت هدایت سرالکس فرگوسن 85 گل به ثمر رسانده و 109 پاس گل داده است. او در نهایت در سال 2003 راهی رئال مادرید شد، اما همچنان نماد مهم منچستریونایتد است.

گلیزرها روز سه شنبه تایید کردند که آماده فروش باشگاه هستند. «سر جیم رتکلیف» ثروتمندترین مرد بریتانیا قبلاً پیشنهاد خود را داده بود اما پاسخ قطعی دریافت نکرد.

گلیزرها این باشگاه را بین 6 تا 8 میلیارد پوند ارزیابی می کنند. با این حال، راتکلیف میلیاردر برای باشگاه بیش از 5 میلیارد پوند پرداخت نخواهد کرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجیو طبق گزارش فایننشال تایمز، کسانی که می خواهند باشگاه را آنطور که هست در اختیار بگیرند می توانند با دیوید بکهام همراه شوند. دیوید بکهام، که دارایی خالصی در حدود 370 میلیون پوند دارد، نمی تواند به تنهایی یک باشگاه بخرد، اما می تواند یک مکمل ارزشمند برای هر کنسرسیومی باشد. اگر دیوید بکهام به عنوان اسطوره انگلیسی منچستریونایتد از خریدار حمایت کند، قطعا ارزش آن خریدار بلافاصله افزایش خواهد یافت.

و اگر بریتانیایی ثروتمند بخواهد به افسانه متوسل شود، ممکن است بکهام از پیشنهاد رتکلیف حمایت کند.