نقش راموس در جام جهانی مشخص شد

هر دو بازیکن در جام جهانی همراه اسپانیا نخواهند بود مگر اینکه برخی از مدافعان کلیدی اسپانیا در آستانه جام جهانی مصدوم شوند. مهمترین دلیل خط کشی این دو بازیکن اعتقاد لوئیز انریکه به حفظ وحدت فعلی تیم است. او معتقد است بازیکنان بزرگ و باتجربه ای مانند سرخیو راموس و پیکه وحدت تیم را به هم خواهند زد. در واقع، انریکه یک تیم جوان بدون لباس های ستاره بزرگ می خواهد. آخرین بازی راموس برای اسپانیا در مارس 2021 برابر کوزوو بود و پیکه پس از جام جهانی 2018 از تیم ملی خداحافظی کرد. دیروز راموس طی مصاحبه ای اعلام کرد که حضور در جام جهانی آرزویش بوده است اما در این شرایط او موفق شده است. برای فراموش کردن جام جهانی



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیالیست اولیه هفته گذشته لاروخا شمال 55 بازیکن را به فیفا معرفی کرده و از این میان 26 بازیکن را به قطر خواهد برد. قرار است ۹ روز دیگر لیست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی اعلام شود اما نکته جالب حضور سرخیو راموس و جرارد نیش میزنه در لیست اولیه لاروخا قرار دارد.

شرایط دو بازیکن کاملا متفاوت است. راموس به طور منظم در پاری سن ژرمن بازی می کند و مصدومیت خود را به طور کامل برطرف کرده است، اما جرارد پیکه جایگاه دائمی خود را در بارسلونا از دست داده است. مارکا امروز می نویسد با این حال سرخیو راموس شانسی برای حضور در ترکیب نهایی اسپانیا برای جام جهانی ندارد و پیکه نیز سرنوشت مشابهی دارد.

مارکا امروز نوشت سرخیو راموس تقریبا هیچ شانسی برای حضور در ترکیب نهایی اسپانیا در جام جهانی ندارد.

نقش راموس در جام جهانی مشخص شد


سرویس خبر شماره: 1851519
نوامبر 11, 1401 @ 5:52 ب.ظ
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ادعای علامت تجاری