نقل و انتقالات لیورپول در سال 2022 آنها را آزار خواهد داد – اما درس ها را نمی توان هدر داد – باشگاه لیورپول

اینطور نبود که لیورپول در شروع تابستان نتوانسته یک هافبک را هدف قرار دهد، اورلین چوآمنی قبل از حمله رئال مادرید در صدر فهرست آرزوهایش قرار داشت.

تنها 52 روز بعد، باشگاه در مواجهه با نگرانی های فزاینده آسیب دیدگی در خط هافبک با امضای قرارداد با آرتور به سرعت عمل کرد، یک توقف اضطراری که می شد از آن جلوگیری کرد.

همه ما می دانیم که لیورپول نمی تواند در پنجره نقل و انتقالات اشتباه کند، روش های خودپایه تحت نظر FSG این اجازه را نمی دهد.

یک پروژه طولانی مدت پرهزینه که فقط می توانیم امیدوار باشیم که زمان ثابت کند ارزش هر پنی را داشته است.

لیورپول، انگلیس - پنجشنبه، 22 اکتبر 2015: مالک لیورپول، جان دبلیو. هنری و مدیر مایکل گوردون، قبل از بازی مرحله گروهی لیگ اروپا در مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل روبین کازان در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این مدافع راست اسکاتلندی 93 دقیقه پس از یک فصل در محاصره مصدومیت بازی کرد و فصل آینده را به صورت قرضی در پرستون سپری خواهد کرد، کاروالیو در مجموع 638 دقیقه، در برنامه های کلوپ نیست و به صورت قرضی نیز به میدان خواهد رفت.

اما ارواح تابستان گذشته و بلافاصله پس از قهرمانی در جام ملت‌های اروپا در فصل 2018/19 منجر به احتیاط زیادی می‌شود زیرا قرمزها در معرض خطر جدی عقب افتادن بیشتر از رقبای خود هستند.

این بدان معناست که باشگاه باید باهوش و زیرک باشد، اما همانطور که من مدت زیادی بعد از اینکه تایید شد لیورپول از شکار بلینگهام خارج شده است، نوشتم، ما احمق به نظر می‌رسیم که ناگهان هزینه‌ها شروع به جمع شدن می‌کنند، ما بیرون می‌رویم و کشتی روی اهداف جایگزین حرکت کرد.

پس از تقریباً تاریخ سازی پس از یک تعقیب و گریز چهارگانه، فعالیت تابستانی لیورپول در سال 2022 یکی از مواردی است که ثابت شده است زیرا تنها یک بازیکن برای فصل آینده باقی خواهد ماند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 مه 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و استون ویلا در آنفیلد، در حین قدردانی از هواداران تشویق می کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

البته، صبر ممکن است فضیلتی باشد که در میان برخی از حامیان مشترک نیست – به خصوص با در نظر گرفتن تابستان گذشته، ما دیدیم که وحشت می تواند منجر به چه چیزی شود.

الکسیس مک آلیستر شروع ایده آل است، اما این دقیقاً همین است. یک شروع. آرژانتینی همه مسائل را به تنهایی حل نخواهد کرد و در حالت ایده آل دو هافبک و یک مدافع دیگر به او خواهند پیوست.

یورگن کلوپ قاطعانه از گزینه های موجود در میانی خود حمایت کرد و این سوال را مطرح کرد که “نیاز به هافبک کجاست؟”

حفره هایی در تیم وجود دارد که باید آنها را برطرف کرد، بازسازی نمی تواند یک سال دیگر صبر کند و همانطور که نیل جونز گزارش داد اینجا آنفیلد است، لیورپول بیش از طرح A در حال حرکت است.

ما نیازی به نگاه به گذشته نداشتیم تا ببینیم که چهار اضافه شدن تابستان گذشته یک فاجعه از منظر لیورپول بود و آنها را با شکاف های فزاینده ای در تیم و بدون شک بودجه سختی برای عمل کردن برای پر کردن آنها ایجاد کرد.

زمان زیادی تلف شده است، فصلی که گذشت فدای بازیکنی شد که اکنون در رئال مادرید است و همه کارها را در تابستان امسال انجام داد – و این بار ما از یک موقعیت قدرتمند نمی سازیم.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 9 آوریل 2023: آرتور ملو بازیکن لیورپول قبل از مسابقه لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و آرسنال اف سی در آنفیلد.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول نمی تواند این اجازه را بدهد که در مورد تابستان امسال هم همینطور باشد.

پس از آن سکوت رادیو در آن جبهه با حامیان مطلع شد که را حرکت بزرگی در سال 2023 خواهد بود. آیا باید تخم مرغ ها را به شما یادآوری کنم؟

مایکل ادواردز، هوادار نقل و انتقالات لیورپول، نقش خود را به عنوان مدیر ورزشی ترک کرد و مسئولیت های خود را به جانشین جولیان وارد، که اکنون نیز جدا شده است، واگذار کرد.

نونز هرج و مرج و جرقه ای را به تیم تزریق کرد و پتانسیل خام آشکاری دارد، اما اروگوئه ای هنوز به سؤالات طولانی در مورد مناسب بودنش برای کلوپ پاسخ نداده است، که باعث شد تا پایان فصل به همه گزینه ها به جز پنجمین خط حمله منتقل شود.

وی افزود: اگر فردا یا شش، هفت هفته دیگر بازیکنان جدید را به دست آوریم، برای من تغییری در بازی ایجاد نمی کند.

چهار خرید ارشد در تابستان 2022 وارد شدند. دو نوجوان (در آن زمان)، یک رکورد امضا و یک انتقال قرضی که ناامیدی و برنامه ریزی بد را به همراه داشت.

اشتباهاتی صورت گرفته و باید اصلاح شود. همه نگاه ها به آنهاست تا این کار را انجام دهند.

درس گرفتن از اشتباهات

فصل 63 بازی جذاب و در عین حال طاقت فرسا با دلشکستگی در جام ملت‌های اروپا به پایان رسید و با وجود دو ضربه ضعیف دیگر در لیگ و جام حذفی، خوش‌بینی به آنچه پیش رو بود، باقی ماند.

کلوپ، یورگ اشمادکه و مایک گوردون کار خود را برای آنها قطع کرده اند و همه آنها که با آنها در تماس هستند دقیقاً این را می دانند – اما آنها این فرصت را دارند که جریان را در آنفیلد تغییر دهند و مطمئن شوند که آن تخم مرغ های پاشیده شده خاطره ای دور هستند.

https://www.thisisanfield.com/2023/06/liverpools-2022-transfers-will-haunt-them-but-the-lessons-cannot-be-wasted/ منبع:

به تابستان گذشته برگردیم.

فوروارد سریع نزدیک به 12 ماه و رمزی و کاروالیو هر دو فصل آینده را به صورت قرضی سپری خواهند کرد، آرتور 13 دقیقه بازی کرد و نونز وعده های زیادی دارد اما هنوز یک نکته برای اثبات دارد.

کلوپ اصرار داشت “ما در تابستان هزینه خواهیم کرد” و علیرغم اینکه مشتاق خریدهای سریع است، او می داند که “همیشه ممکن است که همه چیز آنطور که می خواهید پیش نرود.”

تغییر قابل توجهی که لیورپول امیدوار بود بدون درز باشد.

پس از اینکه تنها دو پیروزی با یک چهار گانه تاریخی، لیورپول فاصله داشت از نو نتوانستند از موقعیتی قدرتمند بسازند و در عوض خود را با فشار زیاد برای تغییر جزر و مد رها کردند.

الکسیس مک آلیستر با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد (گرت فولر/پلیس)

کالوین رمزی، فابیو کاروالیو، داروین نونز و آرتور.

این بدان معنا نیست که رمزی، کاروالیو یا نونز نمی‌توانند در سال‌های آینده موفقیت‌های چشمگیری داشته باشند، چه در ازای فروش و چه در آنفیلد، اما برای تیمی که به تازگی چهار نفر از آنها عبور کرده است. یک پنجره نقل و انتقالات ضعیف و مضر بود.

حتی در آن زمان هم برای یک هافبک تماس گرفته شد، اما خبر این بود که تخم‌ها برای سال بعد در سبد جود بلینگهام قرار داده شد – بعداً ثابت شد که ما تخم‌مرغ روی صورتمان داریم.

در پایان، قرمزها مجموعاً 99 میلیون پوند برای رمزی، کاروالیو و نونز، به اضافه 3.8 میلیون پوند برای دوره قرضی آرتور متعهد شدند که معادل 292,308 پوند در هر دقیقه بازی برای بازیکن برزیلی بود.

چهار عدد به قیمت 102.8 میلیون پوند

بانکوک، تایلند - دوشنبه، 11 ژوئیه 2022: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان یک جلسه تمرینی در ورزشگاه ملی راجامانگالا در روز دوم تور آسیایی باشگاه، پیش از بازی دوستانه مقابل منچستریونایتد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)