نمایش مثبت استقلال در موقعیت غیر تخصصی


سرویس خبر شماره: 2021208
25 مه 1403 در 00:41
9.4K |

8نقطه نظر

امید حامدی فر به عنوان سومین مدافع کناری خط دفاعی استقلال عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

نمایش مثبت استقلال در موقعیت غیر تخصصی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصدومیت محمدحسین مرادمند و غیبت روزبه چشمی و همچنین عدم آمادگی آرمین سهرابیان برای حضور در ترکیب استقلال جواد نکونام را مجبور کرد تا از امید حمیدی فر در بازی غیرتخصصی استفاده کند. موقعیتی که برای کادر فنی یک شگفتی بزرگ است. آبی بود.

حامدی فر قبل از بازی مقابل فولاد تحت فشار شدید رسانه های رقیب قرار گرفت و مدعی شدند این بازیکن به دلیل حرکاتی که در پایان بازی با ذوب آهن انجام داد و ضربه ای که به مهرداد رضایی وارد کرد، باید چند جلسه محروم شود. .

اما نداشتن کارنامه انضباطی باعث شد حمیدی فر با یک جلسه محرومیت مواجه شود و در نتیجه جواد نکونام برای این دیدار در دسترس باشد. اما شاید کمتر کسی فکر می کرد که این بازیکن جای خالی روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان را در خط دفاع پر کند اما این اتفاق افتاد.

2021656

حمیدی فر در این پست غیرتخصصی و دفاع راست به خوبی توانست به وظایف خود عمل کند و فولادی ها در سمت چپ عملکرد خوبی نداشتند و بازیکن جوان استقلال سد خوبی در برابر حملات حریف بود. تیم

این بازیکن که پست تخصصی اش هافبک دفاعی است نشان داد که استعداد ایفای نقش مدافع را دارد و در یک دیدار سخت و دشوار توانست به ماموریتی که از سوی نکونام به او محول شده بود عمل کند و یک جایزه دریافت کرد. نمره قبولی از این بازی

حامدی فر در این دیدار رکورد 90 درصد دقت پاس در 76 لمس توپ و 8 اقدام دفاعی موفق را از خود به جای گذاشت که برای هافبکی که در پست دفاع راست بازی می کرد بسیار خوب و قابل قبول است.

مجله اخبار فوتبال داخلی