نمک بر مصدومیت اتلتیکو: آرام باشید و مادرید را ترک نکنید!

امشب در جریان دیدار رئال مادرید و سلتیک که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد، جمعی از هواداران رئال شعار “” را سر دادند.چولو نرو چولو تو تیمت بمونآنها گفتند. ال چولو نام مستعار دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو است. این شعار رئال مادرید مانند نمک بر زخم اتلتیکو است که یکی از جدی ترین بحران های تاریخ اخیر خود را پشت سر می گذارد.


سرویس خبر شماره: 1851599
12 نوامبر 1401 در 00:54
14.9 هزار |

5نقطه نظر

رئال مادرید اما امشب برعکس شب گذشته، اتلتیکو موفق شد به راحتی و مقتدرانه حریف اسکاتلندی خود را با نتیجه 5-1 شکست دهد تا به عنوان صدرنشین گروه F به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اتلتیکو مادرید شب گذشته با شکست 2-1 مقابل پورتو در گروه خود در رده چهارم قرار گرفت تا حتی نتوانست در لیگ اروپا ادامه دهد و از رقابت های اروپایی خداحافظی کند.

هواداران رئال مادرید امشب در برنابئو از فرصت استفاده کردند و به اتلتیکو مادرید طعنه زدند و خواستار اخراج دیگو سیمئونه پس از خروج تحقیرآمیزش از لیگ قهرمانان اروپا شدند.

نمک بر مصدومیت اتلتیکو: آرام باشید و مادرید را ترک نکنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حذف اتلتیکو مادرید از لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن این تیم در رده چهارم گروه خود در این رقابت ها باعث خشم و ناامیدی هواداران اتلتی شده اما باعث خوشحالی رئالی ها شد.