نمی توانم دروغ بگویم: در بارسلونا راحت نیستم


سرویس خبر شماره: 1972328
21 مه 1402 در 5:15 ب.ظ.
1.9 هزار |

2نقطه نظر

بیشتر بازی کردم

آندریاس کریستنسن انتظار نداشت در این فصل دست کم گرفته شود و این او را ناامید کرد.

نمی توانم دروغ بگویم: در بارسلونا راحت نیستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آندریاس کریستنسن از وضعیت فعلی خود در بارسلونا راضی نیست. مدافع دانمارکی فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی بارسا بود. او دفاع بارسا را ​​محکم کرد که نقش مهمی در قهرمانی آبی ها و نارنجک ها داشت. با این حال، کریستنسن اهمیت خود را در این فصل از دست داده است.

1939463

ورود ژائو کانسلو به این تیم باعث شد تا ژول کنده خود را در قلب خط دفاعی قرار دهد. کنده فصل گذشته طبق خواسته بارسا در سمت راست دفاع بازی می کرد و اصلا راضی نبود اما اکنون در پست دلخواه خود بازی می کند. این به ضرر ستاره دانمارکی تمام می شود.

کریستنسن در مصاحبه با Sport TV2 نارضایتی خود را ابراز کرد: “بله، صادقانه بگویم کمی ناامید هستم و اگر بازی نکنم ادامه خواهد داشت. فقط در بازی مقابل مایورکا بود که فکر کردم باید استراحت کنم زیرا کمی مصدوم شده بودم.” اما پس از مداوا مصدومیت و بازگشت به بهترین فرمم، انتظار داشتم هر هفته بازی کنم، اما این اتفاق نیفتاد و طبیعتاً غمگین هستم.”

1939462

کریستنسن در مورد احتمال بازی در هافبک دفاعی صحبت کرد. شاید در بارسا آن را امتحان کنم و این فرصت را داشته باشم که ببینم بازی در آن موقعیت چگونه است. هنوز این سوال از من پرسیده نشده است، اما فکر می کنم می تواند جالب باشد. ما در این پست مصدوم داریم و اگر مربی از من می پرسد که هافبک دفاعی خواهم شد البته قبلا در این پست بازی کرده ام اما در بارسا نه.”

مجله اخبار فوتبال خارجی