نه بلینگهام و نه لوا، ستاره ژاپنی بهترین بازیکن لالیگا است!


سرویس خبر شماره: 1970773
14 اکتبر 1402 در 11:03 ب.ظ.
33.7 هزار |

43نقطه نظر

در ماهی که جود بلینگهام در فوتبال اسپانیا درخشید، تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپنی سوسیداد به عنوان بهترین بازیکن ماه لالیگا انتخاب شد.

نه بلینگهام و نه لوا، ستاره ژاپنی بهترین بازیکن لالیگا است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ماه سپتامبر همه نگاه ها در اسپانیا به سمت نابغه جود بلینگهام در رئال مادرید بود، اما در حالی که ستاره انگلیسی رقابت سختی با چند ستاره درخشان دیگر این لیگ داشت، جایزه بهترین بازیکن به این تیم اختصاص یافت. یک لژیونر ژاپنی: تاکفوسا کوبو از رئال سوسیداد

لالیگا دقایقی پیش اعلام کرد که ستاره 22 ساله ژاپنی سوسیداد که در ماه سپتامبر 4 گل برای تیمش به ثمر رساند، به عنوان بهترین بازیکن این ماه لالیگا انتخاب شد. تمام گل های کوبو در بازی های خانگی به ثمر رسیده است که یکی از مهم ترین گل های او در 30 سپتامبر در دربی باسک به ثمر رسید.

1936678

جود بلینگهام ماه گذشته در ماه آگوست به عنوان بهترین بازیکن لالیگا انتخاب شد. اگرچه رئال بلینگهام را به عنوان بهترین بازیکن خود در این ماه انتخاب کرد، لالیگا نظر دیگری داشت. پس از کوبو که عنوان بهترین بازیکن را کسب کرد، روبرت لواندوفسکی از بارسلونا، ایناکی ویلیامز از اتلتیک بیلبائو، ساویو از خیرونا و جود بلینگهام از رئال مادرید در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

مجله اخبار فوتبال خارجی