نه فرانسه! بازگشت زیدان به نیمکت یک تیم باشگاهی

به گزارش تیم، دیدیه دشان قرار است قرارداد خود را به عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه تا سال 2026 تمدید کند.

نه فرانسه!  بازگشت زیدان به نیمکت یک تیم باشگاهی

زیزو که علیرغم دعوت های متعدد به قطر، جام جهانی را از خانه تماشا کرد، منتظر تصمیم نهایی فدراسیون و دشان برای ادامه همکاری است. پس از اینکه دشان نایب قهرمان جام جهانی قطر شد، بسیاری معتقدند دوران این مربی در جمع خروس ها به پایان رسیده است و این تیم به هوای تازه با ایده های تازه نیاز دارد. در این مدت زیدان به عنوان جدی ترین گزینه برای جانشینی سرمربی فرانسه مطرح شد و این موضوع حتی امروز هم مطرح است.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1860236
29 دسامبر 1401 ساعت 08:25
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

همه شواهد حاکی از تمدید قرارداد دشان است

در مقطعی منچستریونایتد می خواست زیدان را به جای سولسشر به خدمت بگیرد. حتی صحبت هایی مبنی بر سپردن مدیریت یوونتوس به سرمربی سابق رئال مطرح شد. در هر صورت آنچه مشخص است این است که در صورت تمدید دشان، زیدان به بازار بازمی گردد.

سرمربی تیم ملی فرانسه ماه آینده با رئیس فدراسیون فوتبال آن کشور دیدار خواهد کرد. در گزارش تیم اشاره شده است که هنوز تصمیم نهایی برای همکاری بیشتر با دشان گرفته نشده است، هرچند همه چیز حکایت از تمدید قرارداد دارد.

در صورت نهایی شدن تمدید قرارداد دشان با فرانسه، زیزو پیشنهادات دیگر خود را که همگی در عرصه باشگاه است، بررسی خواهد کرد تا یکی را انتخاب کند. پاری سن ژرمن از قبل به کاپیتان سابق فرانسه علاقه داشت، اما در نهایت توافقی حاصل نشد. عوامل زیادی – ورزشی و غیرورزشی – بر این تصمیم تأثیر گذاشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمدید احتمالی قرارداد دیدیه دشان به عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه تا ژوئن 2026 به این معناست که زین الدین زیدان همچنان باید منتظر نشستن روی نیمکت خروس ها باشد. سرمربی سابق مادریدی ها که حالا تیمی ندارد، قصد داشت دشان را بر عهده بگیرد و حالا منتظر است ببیند برنامه فدراسیون فوتبال فرانسه برای آینده چیست.