نه لوا، نه رافینیا: کریستنسن بهترین خرید بارسا بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی گذشته فعالیت زیادی در بازار داشت و لیست دوندگی این تیم حتی باشگاه های مطرح اروپایی را نیز شگفت زده کرد. بارسا با خرید رافینیا، ژول کنده، لواندوفسکی، فرانک کسیه، پابلو توره، هکتور بیرین، مارکوس آلونسو و آندریاس کریستنسن، تیم خود را در این فصل با چهره ای متفاوت به زمین آورده است.

اما در بین تمام خریدهای بارسا، اولویت اول نامی بود که همه مطمئن بودند که می درخشد: روبرت لواندوفسکی. اما در آن زمان کمتر کسی انتظار داشت که کریستنسن دانمارکی تا این حد برای بارسا بدرخشد و به یکی از بهترین خریدهای تابستانی ژاوی تبدیل شود. او از چلسی به بارسا پیوست. اما بسیاری از هواداران چلسی معتقد بودند که رئال با خرید آنتونیو رودیگر بارسا را ​​شکست داد و باشگاه آنها از روی ناچاری کریستنسن را به خدمت گرفت.

1788072

اما ژاوی از همان روز اول این مدافع دانمارکی را باور داشت و تحسین می کرد. تا جایی که ژول کنده را از جایگاه خود به عنوان یک متخصص به سمت راست منتقل کرد و کریستنسن را در مرکز خط دفاعی به خدمت گرفت. شرط بندی که زمان و آمار نشان می دهد کاملاً به نفع ژاوی تبدیل شده است.

کریستنسن در این فصل در لالیگا میانگین دقت پاس های 94 درصدی را به ثبت رسانده است و این آمار نشان می دهد که چرا ژاوی اینقدر به او علاقه دارد.. در بازی ای مثل بازی دیشب مقابل رئال بتیس که کلید پیروزی بارسا جلوگیری از در اختیار داشتن توپ در دست حریف بود، نقش این مدافع دانمارکی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و نقش کلیدی در پیروزی تیم ژاوی کریستیانین برابر بتیس 98 درصد دقت پاس داشت و تنها یکی از 50 پاس او به هدف برخورد نکرد.

1797621
آمار آندریاس کریستنسن در نیم فصل اول لالیگا و آمار او در بازی شب گذشته مقابل بتیس



مجله اخبار فوتبال خارجی

اگرچه پس از انتقال تابستانی آندریاس کریستنسن به بارسا، کمتر کسی انتظار درخشش او در این تیم را داشت، اما آمار نیم فصل نشان می دهد که این مدافع دانمارکی بهترین خرید تابستانی بارسلونا بوده است.

نه لوا، نه رافینیا: کریستنسن بهترین خرید بارسا بود


سرویس خبر شماره: 1868248
13 فوریه 1401 ساعت 20:50
1.6 هزار |

0نقطه نظر