نه مورینیو، نه زیدان: انریکه مربی بعدی پی اس جی است

یکی دیگر از گزینه های شایعه شده لوئیز انریکه، هدایت ناپولی است. از آنجایی که مشخص شد لوسیانو اسپالتی فصل آینده روی نیمکت قهرمان سری آ نخواهد نشست، این باشگاه ایتالیایی نیز به دنبال مربی است. اما گل مدعی است که با وجود همه این گمانه زنی ها، لوئیز انریکه نزدیک ترین فرد به نیمکت پی اس جی است.

1879705



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از حذف اسپانیا از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، فدراسیون فوتبال اسپانیا انریکه را اخراج کرد و او همچنان بدون تیم است. در عین حال رسانه های انگلیسی از انریکه به عنوان یکی از گزینه های مد نظر دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام یاد می کنند و در صورت دستیابی به توافق نهایی با پاری سن ژرمن، ضربه دیگری برای باشگاه انگلیسی خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه پاری سن ژرمن در این فصل در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ 1 قرار دارد، پایان کار کریستوف گوتیه در این تیم در پایان این فصل قطعی به نظر می رسد. ناکامی گوتیه در فتح کوپه دو فرانس و حذف زودهنگام او از لیگ قهرمانان باعث شد تا سران باشگاه بی صبرانه منتظر پایان فصل باشند تا راه خروج را به او نشان دهند.

1879704


سرویس خبر شماره: 1939896
ژوئن 04, 1402 در 20:49 |
11.4K |

4نقطه نظر

ادعای سایت گل

سایت گل در خبری اختصاصی مدعی شد که لوئیز انریکه بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت پاری سن ژرمن داشته است.

نه مورینیو، نه زیدان: انریکه مربی بعدی پی اس جی است

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد گزینه های تمرینی پی اس جی به گوش می رسد که از نام های بزرگ به عنوان علاقه مندی های این باشگاه یاد می شود. وبسایت گل امروز مدعی شد که بر خلاف شایعات اخیر، لیست گزینه های مورد نظر پاری سن ژرمن کسی جز لوئیز انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا نیست.