نوئل گالاگر لیورپول با رتبه ایکس ادعا می کند که هواداران قرمزها لذت خواهند برد

با توجه به رقابتی که در دهه گذشته بین لیورپول و منچسترسیتی ایجاد شده است، هر روز نیست که هواداران قرمزها و نوئل گالاگر با هم هماهنگ باشند.

با این حال، خواننده/ترانه سرای سابق Oasis ادعایی در مورد تیم LFC یورگن کلوپ مطرح کرده است که در نیمه قرمز مرسی ساید مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

در مصاحبه ای پرمحتوا با The Athletic، این بازیکن 57 ساله در مورد لیورپول تحت هدایت آلمانی گفت: تیم‌های او باورنکردنی بودند و اگر گواردیولا نبود، سه لیگ را می‌بردند. آن تیم لیورپول تقریباً هر تیمی را که پیش از ما آمده بود نابود می کرد.

سپس گالاگر کودتای بزرگ را با گفتن این جمله ارائه کرد: وقتی مردم می پرسند، آیا سیتی امروز تیم فرگوسن را شکست می دهد؟»، پاسخ این است: «بله، من شواهد را دیده ام». ما آنها را نابود می کردیم. و لیورپول هم آنها را نابود می کرد.”

بیشتر بخوانید: (ویدئو) عملکرد کلاسی: پاس دیوگو جوتا برای گلزنی رونالدو بسیار باشکوه بود.

بیشتر بخوانید: “ماوریک” سابق لیورپول در حال تکمیل انتقال است که هیچ کس نمی توانست آن را ببیند

این نوازنده به‌عنوان طرفدار سیتی، به ندرت فرصتی را از دست می‌دهد که به لیورپول سر بزند، مانند زمانی که در کنسرتی در M&S Bank Arena در دسامبر گذشته با اشاره به پپ گواردیولا به عنوان “ارباب تو، خدای من” (لیورپول اکو) و حتی از مردم محلی التماس می کنند که او را روی صحنه هو کنند.

با این حال، یکی از موضوعاتی که هر دو طرف در آن اتفاق نظر پیدا می‌کنند، بیزاری متقابل منچستریونایتد است و هواداران قرمزها به ناچار ادعای این بازیکن 57 ساله را مبنی بر اینکه تیم LFC کلوپ به طور کامل بازی اولدترافورد فرگوسن را شکست داده، پشت سر خواهند گذاشت.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

این ادعا آنقدرها که ممکن است در سطح سطح تصور شود، وحشی نیست – بهترین امتیاز شیاطین سرخ در دوران اسکاتلندی 92 بود (در 1993/94)، و این در یک لیگ برتر 42 بازی بود. لیورپول دو بار از آن پیشی گرفت و در موقعیتی دیگر با آن برابر شد، هر بار در 38 بازی برتر.

همانطور که یونایتد در دوران اوج خود در فرگوسن بسیار قدرتمند بود، آنها هرگز مجبور نشدند با تیم فاتح گواردیولا سیتی رقابت کنند، تیمی که به طور معمول از سد 90 امتیازی عبور کرده و استانداردهای لازم برای قهرمانی انگلیس را بالا برده است، حتی اگر شبح 115 اتهامات هنوز به نظر می رسد بزرگ است.

بحثی که ادعای رتبه X گالاگر به راه خواهد انداخت، بحثی است که همواره پاسخ های طرفدارانی را از طرفداران در آنفیلد و اولدترافورد دریافت می کند، اگرچه ناظران بی طرف ممکن است به اندازه کافی مجذوب موضوع شوند تا موضوع را بیشتر دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: تاریخچه بازیکنان لیورپول در مسابقات قهرمانی اروپا



https://www.empireofthekop.com/2024/06/11/noel-gallagher-liverpool-ferguson-man-united/ منبع: