نوازی: از 60 متری دیدیم که پنالتی نبود

وی درباره قضاوت تیم داوری در این بازی گفت: متاسفانه مانند بازی مقابل فولاد که گل آنها در یک صحنه واضح آفساید و با تصمیم اشتباه داور و کمک او در بازی با هواداران اوکی اعلام شد. خطای خارج از محوطه جریمه هم جریمه شد، آن را گرفتند تا تیم ما عقب بیفتد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: از روی نیمکت و از فاصله 60 متری دیدیم که خطا در خارج از محوطه جریمه رخ داد اما داور و کمک دومش که کاملا رو به صحنه بودند اعلام پنالتی کردند تا تیم ما با شایستگی به هدف رسید. در شروع دور برگشت سه امتیاز کسر خواهد شد. جالب اینجاست که وقتی از حقیقت صحبت می کنیم داور کارت قرمز نشان می دهد و دیدید که سرمربی تیم ما به دلیل دفاع از حق تیمش از بازی اخراج شد و خطای داوری را به او نشان داد. جای تعجب است که داور اشتباه می کند اما سرمربی تیم ما محروم است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد نوازی درباره عملکرد تیم آلومینیوم در بازی دور اول مقابل هواداران گفت: تیم ما از نظر فنی و از نظر درصد مالکیت توپ، موقعیت های خلق، تعداد پاس عملکرد بهتری داشت. و آمارهای دیگر او بهتر از حریف وارد میدان شد اما در روزی که کاملا مستحق برد بود به دلیل خطای داور سه امتیازی شد.


سرویس خبر شماره: 1866566
04 فوریه 1401 @ 17:41 |
10.8K |

2نقطه نظر

برخی از صحنه ها به VAR نیاز ندارند.

نوازی در خصوص لزوم استفاده از VAR در فوتبال ایران گفت: قطعاً اگر از ابتدای فصل این فناوری وجود داشت، تیم ما در جمع پنج تیم برتر جدول قرار می گرفت و نتایج متفاوت می شد. VAR واقعاً باید در لیگ برتر استفاده شود. با این حال، ما معتقدیم که صحنه پنالتی اعلام شده به سود تیم هوادار نیازی به این فناوری نداشت و همه حاضران در ورزشگاه آن را دیدند.

وی با اشاره به دیدار پیش رو بین تیم آلومینیوم و صنعت نفت گفت: تمرین خوبی داشتیم و همه بچه ها مصمم هستند که نمایش خوبی مثل بازی اول در مقابل هواداران پرشور آلومینیوم به نمایش بگذارند و سه نفر را ارائه کنند. اشاره به ساکنان اراک و استان مرکزی دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: اشتباه فاحش داوری منجر به از دست دادن پیروزی آنها مقابل هواداران شد.

نوازی: از 60 متری دیدیم که پنالتی نبود