نوبت بهتاج برای مدیریت تراکتور!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان لیگ بیست و دوم پیش بینی می شد که میر معصوم سهرابی در تراکتورسازی به پایان کار خود رسیده است. مدیرعامل سرخ پوشان کمترین نقش را در تصمیم گیری ها و واگذاری های کلان داشت. در این مدت حتی یک عکس از او در معرفی بازیکنان جدید منتشر نشد، بنابراین بحث جدایی جدی نیست، بلکه نهایی است. در بازگشت این تیم از اردوی ترکیه بود که این تراکتورسازی رسما این مشکل را تایید کرد.


سرویس خبر شماره: 1836423
11 مرداد 1401 @ 12:32 |
580 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی برگزار شد.

انتخاب بعدی تراکتورسازی بهتاج بود. سهرابی نیز با اطلاع از پایان کار خود پیشقدم شد و استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره کرد. هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی نیز روز گذشته با قبول استعفای ایوب بهتاج را به عنوان مدیرعامل موقت این باشگاه منصوب کرد. مراسم تودیع میر معصوم سهرابی و معارفه ایوب بهتاج صبح امروز در باشگاه واقع در مجموعه اقتصادی ورزشی بنیان دیزل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران و کارکنان باشگاه برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و زحمات میر معصوم سهرابی در مدت تصدی سمت مدیرعاملی باشگاه، ایوب بهتاج به عنوان مدیرعامل موقت باشگاه معرفی شد.
بهتاج در سال 1396 به عنوان مدیرعامل تراکتور فعالیت می کرد و تا سال گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی بود و حالا برای دومین بار مدیریت تراکتور را تجربه می کند. چرخه تغییر مدیران عامل و استفاده کوتاه مدت از افراد سابق یکی از مشکلات رایج باشگاه تراکتورسازی است و این باشگاه امسال را با سرمربی جدید آغاز می کند تا حداقل ثبات مدیریتی در فوتبال ایران داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی