نوراللهی و قائدی بعد از 7 بازی با هم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که احمد نوراللهی و مهدی قائدی در آن عضویت دارند، از ساعت 22 به مصاف تیم برتر العین می رود. ساعت 30 امشب در ورزشگاه هزا بن زاید.

دو ملی پوش ایرانی شباب الاهلی در ترکیب مقابل العین حضور دارند.

احمد نوراللهی و مهدی قائدی که آخرین بار در هفته نوزدهم لیگ برتر امارات برای شباب الاهلی به میدان رفتند و در یک بازی لیگ و در 6 بازی لیگ قهرمانان آسیا این شرایط را تجربه نکردند، در جمع 11 تیم اصلی قرار خواهند گرفت. بازیکنان امشب مقابل العین.


سرویس خبر شماره: 1822190 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 22:25 |
9,206 امتیاز خبر|

1نظرات

مهدی قائدی دیگر ملی پوش ایرانی شباب الاهلی که مانند نوراللهی 18 بار در لیگ برتر امارات به میدان رفت و 4 گل به ثمر رساند، در هفته اول گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها یک بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. مرحله و در پنج مسابقه دیگر. لیست تیمش بود.

احمد نوراللهی که در این فصل 18 بازی در لیگ برتر امارات انجام داده و سه گل و یک پاس گل به ثمر رسانده است، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 دو بازی مقابل فولاد ایران و الغرافه قطر انجام داده و در لیست حضور دارد. در چهار مسابقه دیگر تیم او در ترکیب نبود، اما او امشب به ترکیب بازگشته است.

تیم فوتبال شباب الاهلی با 30 برد، 6 تساوی و 6 باخت در این فصل 30 امتیازی شده و پنجمین تیم جدول لیگ برتر امارات متحده عربی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی