نوید بزرگ علیگنجی را به مردم ایران بریز


سرویس خبر شماره: 1851456
11 نوامبر 1401 ساعت 12:06 |
6.5 هزار |

6نقطه نظر

سرمان را پایین می اندازیم تا خوشحال شوند

مدافع تیم ملی فوتبال می گوید از جام جهانی 2018 باتجربه تر شده اند و به دنبال خروج از ترکیب هستند.

نوید بزرگ علیگنجی را به مردم ایران بریز

پورعلیگنجی در پایان گفت: در جام جهانی 2018 همه بازیکنان جوان بودند و به بلوغ کامل نرسیده بودند. فکر می کنم بازیکنان باتجربه تر شده اند و بازی های بین المللی بیشتری انجام داده اند. کیفیت بازیکنان در حال حاضر بهتر از تیم قبلی است. مسابقات سختی داریم اما صعود از گروه امکان پذیر است. من از طرف خودم و بازیکنان این قول را می دهم که سرمان را برای تیم ملی بدهیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی مدافع تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا انتظار صعود از گروه دوم مسابقات با وجود تیم هایی مانند آمریکا، ولز و انگلیس برای تیم ملی استرس ایجاد می کند، گفت: فکر می کنم قهرمانی آسان نیست و در جام جهانی همه تیم ها خواهند مرد. و امتیاز می گیرند. همانطور که نشان داده‌ایم، در همه مسابقات از جان و دل می‌گذاریم. شاید از نظر کیفی با اروپایی ها به دلیل امکاناتی که در اختیار دارند، در حد و اندازه نباشیم، اما سعی می کنیم با آنها همگام باشیم. به نظرم سه حریف ما خیلی خوب هستند و امیدوارم با آمادگی که می بینیم و با تمرکزی که داریم بتوانیم نتایج خوبی مقابل آنها بگیریم.

وی در ادامه گفت: بازی در این جام جهانی مهم است. رویای هر بازیکنی بازی در جام جهانی است و من هم بازی کردن را دوست دارم. اگر حتی یک دقیقه هم بازی کنم سرم را برای ایران می دهم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرتضی پورعلیگنجی در حاشیه تمرین تیم ملی در مقابل خبرنگاران در خصوص شرایط ایران قبل از جام جهانی قطر اظهار داشت: جام جهانی ویترین است و مکانی عالی خواهد بود. برای همه تیم های شرکت کننده امیدوارم با تمرینات خوبی که پشت سر می گذاریم و با تمرکز خوب بچه ها به هدف اصلی یعنی صعود در گروه برسیم.