نویل: باورم نمی شود مانه تا این حد در بایرن شکست خورد!

میشائیل رسکه، کارشناس آلمانی که سابقه مدیریت ورزشی بایرن مونیخ را دارد، مانند گری نویل، از انتقال سادیو مانه از لیورپول به بایرن مونیخ انتقاد کرد و گفت: نقل و انتقالات بایرن مونیخ در تابستان گذشته همه خوب بود به جز سادیو مانه.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گری نویل می گوید وضعیت فعلی سادیو مانه در بایرن مونیخ او را شگفت زده می کند و او نمی داند چرا انتقال ستاره سنگالی به بایرن شکست خورد.

نویل: باورم نمی شود مانه تا این حد در بایرن شکست خورد!

در نیم فصل دوم، پس از جام جهانی، مانه تنها سایه ای از سادیو مانه بود که همه می شناختند. وضعیت بد او تنها به ناکامی در مستطیل سبز خلاصه نشد و هواداران مانه از دیدن بی انضباطی این ستاره سنگالی شگفت زده شدند. در مهم ترین اتفاق، پس از دیدار بایرن مونیخ و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، او با هم تیمی خود لروی سانه درگیر شد و با مشت به صورت او زد.

1855278

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد و کارشناس فعلی فوتبال جزیره، می گوید وضعیت آشفته سادیو مانه در بایرن مونیخ برای او تکان دهنده و تعجب آور است. نویل در مصاحبه ای با اسکای می گوید که مانه در لیورپول در اوج بوده و نمی داند چرا ستاره سنگالی از زمان انتقال به بایرن مونیخ تا این حد ناموفق بوده است.

نویل در این مصاحبه گفتمانه یکی از بهترین بازیکنانی بود که در شش سال گذشته در لیگ برتر دیده‌ایم.

1880077

سادیو مانه تابستان گذشته لیورپول را ترک کرد و به بایرن مونیخ رفت زیرا هواداران لیورپول نمی توانستند جدایی مهاجم محبوبشان را باور کنند. او اما با بدشانسی مواجه شد و جام جهانی قطر را به دلیل مصدومیت شدید از دست داد و نتوانست با پیراهن تیم ملی کشورش سنگال در این تورنمنت به میدان برود.


سرویس خبر شماره: 1940105
05 ژوئن 1402 ساعت 23:51 |
6.9 هزار |

6نقطه نظر

ستاره سنگالی حتی سایه او هم نیست