نکته مهم سرمربی استقلال در سال جدید



جواد نکونام در پایان بازی استقلال – هوادار که با برتری یک بر صفر آبی ها همراه بود به شاگردانش گفت: شما بهترین بازیکنان ایران هستید که برای استقلال و …

او در پیامی اینستاگرامی بار دیگر از هواداران استقلال تشکر کرد. پیام مهمی در نوشته های جواد نکونام نهفته است. از نظر او قهرمانی استقلال امری مسلم نیست و اینکه بازیکنان با تمام وجود برای تیم بازی می کنند از نظر او جای تقدیر و تشکر دارد.

جواد نکونام پیش از این گفته بود هرکسی از قهرمانی استقلال صحبت کند خیانت به این تیم است. سرمربی تیم استقلال در بخشی از نوشته های خود گفت: جایگاه تیم ها مهم نیست، مهم این است که شما هواداران در بالای جدول عشق و ایمان و معرفت و بزرگی باشید. جا دارد از بازیکنانم، سربازان واقعی استقلال که برای تیم، هواداران و نام بزرگ باشگاه استقلال سخت جنگیدند تشکر کنم.

اینها نشان می دهد که جواد نکونام دوست ندارد خودش یا هواداران و فوتبالیست های استقلال به تیم و شاگردانش فشار بیاورند. از نگاه سرمربی استقلال در این فصل، یارگیری در استقلال خوب نبوده است و اگر این تیم اکنون در صدر جدول قرار دارد به لطف همدلی و تلاش مضاعف بازیکنان است. البته جواد نکونام دوست دارد این روند در تیمش ادامه پیدا کند و در نهایت تیمش قهرمان لیگ برتر شود.

عملکرد استقلال در سال 1402 را بشناسید: عید آبی فرا رسید. 11 روز دیگر استقلال آسیایی می شود/ دعوای نکونام و خطیر خوب است!



سرویس داخلی اخبار فوتبال