نکونام اجازه حذف این بازیکن از استقلال را نداد!



مصدومیت محمدحسین مرادمند به حدی است که این بازیکن قطعا نیم فصل را از دست می دهد و صحبت هایی مبنی بر عدم حضور او تا پایان اسفندماه به گوش می رسد. به همین دلیل شایعه شد که استقلال مرادمند را محدود می کند و او اجازه می دهد در نیم فصل به جای او بازیکن جدیدی جذب کند اما ظاهرا جواد نکونام اصلا اجازه این کار را نداده است.

یکی از مسئولان باشگاه به خبرروزی گفت: تصمیم گیری در مورد بازیکنان مربوط به سرمربی تیم است و جواد نکونام نه تنها اجازه نداد نام محمدحسین مرادمند از لیست بازیکنان استقلال حذف شود، بلکه با جدیت پیگیر است. مصدومیت او بر خلاف تصور اولیه خوشبختانه مصدومیت و دوران نقاهت مرادمند 4 ماه طول نمی کشد و این بازیکن حداکثر از اواسط یا اواخر بهمن ماه می تواند برای ما بازی کند. با توجه به تعطیلی رقابت های لیگ برتر از دی ماه به دلیل جام ملت های آسیا، محمدحسین عملاً از هفته شانزدهم یا هفدهم لیگ برتر می تواند برای استقلال به میدان برود و در چنین شرایطی، حذف استقلال از لیست به حساب می آید. یک حرکت کاملا اشتباه در نظر گرفته شده است. مرادمند از بهمن ماه به میادین بازخواهد گشت و جواد نکونام تصمیم درستی برای حفظ او گرفت. ما به شدت از سرمربی خود و بازیکن مصدوم استقلال حمایت می کنیم و به بازگشت او اعتقاد داریم.

محمدحسین مرادمند آخرین گلزن استقلال مقابل پرسپولیس در دربی های پایتخت محسوب می شود و خردادماه امسال در فینال جام حذفی برای استقلال گلزنی کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال