نکونام: دروازه بان نداشتیم، اتفاق خاصی نیفتاد

سرمربی فولاد قضاوت عرب براقی را با قضاوت داوران دربی مقایسه کرد و گفت: برای تیمی که می خواهد وقت تلف کند این داور عالی است چون سوت می زند و اعصاب همه را به هم می زند. دروازه بان حریف چندین بار روی زمین افتاد. او حداقل 7 دقیقه از زمان بازی را از دست داد، گاهی اوقات سه نفر را همزمان روی زمین می دیدید. من به سیستم نفت احترام می گذارم و هیچ ایرادی ندارد. تیم ما باید آنقدر خوب باشد که بتواند با این شرایط کنار بیاید. اما با این قضاوت، بازی شبیه دربی به نظر می رسد. دیدید که در بازی استقلال و پرسپولیس با صدای بلند سوت زدند تا 100 هزار تماشاگر خوشحال رفتند، هیچ کس خونریزی نداشت، هیچکس ناراحت نشد و همه چیز تحت کنترل بود.

بخش قابل توجهی از نشست خبری جواد نکونام پس از صنعت نفت به انتقاد از داور اختصاص داشت.

نکونام در ادامه انتقادات خود از قضاوت داور اضافه کرد: این گونه قضاوت برای ما کمی سخت است زیرا بازی کنترل شده و اشتباهات صورت می گیرد تا کسی به کسی ضربه نزند. در نیمه اول یک خطا رخ داد که امیدوارم پنالتی نباشد. در کل داور ضعیفی است و اعتقاد شخصی من این است که از بهترین داوران کشور که حتی ناشناخته هستند استفاده می کنند. چه اشکالی دارد داور جوان را ناشناس بگذاریم. الان متوجه شدم که چرا آقای اصفهانیان نام خود را از لیست داوران حذف کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فولاد در هفته اول لیگ برتر 1401-02 به تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت آبادان رضایت داد. جواد نکونام در نشست خبری پس از این بازی گفت: به دلیل گرمای هوا و اینکه تیم حریف عقب کشیده بود و بازی فشرده ای انجام می داد تمرین کرده بودیم. ما می دانستیم که نفت برای یک امتیاز وارد می شود. من همیشه فوتبال صنعت نفت را تماشا کرده ام و به نظرم این یک طرفه ترین بازی آنها بود. تیم ما کاملاً در جریان بازی بود. اگر گلر را نداشتیم، اتفاق خاصی نمی افتاد. آنها فقط در دقایق ابتدایی نیمه اول و روی توپ های مستقیم به دروازه ما نزدیک شدند.

آخرین سوال نکونام این بود که به نظر شما خط حمله فولاد نیاز به تقویت ندارد. وی در پاسخ به آن سوال گفت: با خط حمله مشکلی نداریم. ما الان با آمادگی تیم مشکل داریم. تغییرات در تیم را دوست ندارم. او از روز اول قهرمان بود، دیدید چقدر خوب و روان بازی کرد. اما آیا واقعا پاتوسی بازیکن بود؟ به خاطر فاصله ای بود که با تیم ایجاد کردند. اگر به کمک نیاز داشته باشیم، آن را در نیم فصل انجام خواهیم داد. حالا به فکر جایگزینی رضاوند هستیم. چون علاوه بر اینکه بازیکنان خوبمان را حفظ کردیم، یک بازیکن را هم از دست دادیم. باید بازیکنی در این پست داشته باشیم تا تیم زودتر به فرم بنشیند و به اهدافمان برسیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1838180
23 اوت 1401 در 00:01
8.2K ​​|

2نقطه نظر

عرب براقی داور ضعیفی است.

سرمربی فولاد در این قسمت از صحبت های خود به شدت از داور بازی انتقاد کرد و گفت: با وجود اینکه به پدر آقای عرب براقی ارادت داریم و از دوستان و فرزندان ماست، اما داور ضعیفی است. این داور دو سال پیش ما را مقابل نساجی شکست داد. در بازی سه سال پیش با همین نفت پنالتی نگرفتیم و باختیم. این نظر شخصی من است و اگر کسی بگوید من فوتبالیست یا مدیر بدی بودم اشکالی ندارد. این داور برای تیمی که بازی را به خواب می برد ایده آل است. لطفا این کارها را با تیم ما انجام ندهید. کمی فوتبال بازی کردیم و برایمان سخت بود.

سرمربی فولاد نسبت به آینده تیمش ابراز امیدواری کرد و تاکید کرد: نکات و شرایطی را دیده ام که واقعا به این تیم امیدوار هستم. ما تیم بسیار خوبی داریم. مشکلی با تساوی در بازی اول نداریم. مشکل اصلی ما این بود که باشگاه نتوانست پاتوسی و کولیبالی را به تهران بیاورد و آنها امروز آماده نبودند. واریا غفوری و اشکان دژاگه امروز آماده نبودند. اگر آنها آماده باشند، ما تیم بزرگی هستیم. متاسفانه فرشید اسماعیلی مصدوم شد و باشگاه نتوانست آرش رضوند را حفظ کند. تیم من شرایطی را دارد که این فصل اتفاقات را رقم بزند. من در این سه سال چنین حرفی نزدم اما در آینده خواهید دید که چه تیم باکیفیتی خواهیم شد.

وی با اشاره به سبک بازی حریف افزود: نفت فقط زمان را از دست داد و بازی را به خواب برد. ما سعی می کردیم سرعت بازی را بالا ببریم، من از اول بازی به داور گفتم این یک حقه است که هر 5 دقیقه یک نفر روی زمین بخوابد تا ریتم بازی ما پایین بیاید. وقتی یک تیم در دقیقه 25 و 35 کارت زرد می گیرد، مشخص است که آنها برنامه دارند. به داور گفتم بعد از 80 به دروازه بان کارت می دهید.