نکونام: فردی را که به مدت 6 ماه 5 جریمه دریافت نکرده است، تبعید کنید

فولاد کیفیت بالای خود را هر روز نشان می دهد
وی در ادامه گفت: با بازی هایی که انجام دادیم، تیم در شرایط خوبی قرار دارد و در حال رشد است. ما در ابتدای فصل هستیم و برای همه تیم ها راه زیادی در پیش است. اما وقتی کلی تیم ما را نگاه می کنید، همه بازیکنان پیشرفت خوبی داشته اند و کیفیت فولاد این را به صورت روزانه نشان می دهد.

* زمان مفید فوتبال در ایران 50 دقیقه است!
نکونام درباره قضاوت بیژن حیدری در مسابقه فردا نیز گفت: آقای حیدری فوق العاده است. هر وقت داورانی بوده اند که به فوتبال کمک کرده اند و نه تیم خاصی، ما قبول داریم. بازی هایی بود که به تساوی رسیدیم و حتی باختیم، اما داوری به گونه ای بود که بازی ادامه پیدا کرد. در فوتبال ما نباید زمان مفید بازی از 80 یا 70 دقیقه به 50 دقیقه کاهش یابد. اگر اکنون نگاه کنید و تایمرها را فعال کنید، بازی های بسیار کمی داریم که جریان بازی مفید 70 دقیقه ای دارند. فوتبال ما نیاز به اصلاح دارد و همه ما وظیفه داریم کمک کنیم.

تنها راهی که داریم پیروزی است!
سرمربی فولاد درباره جدال با پیکان گفت: فردا به مصاف تیمی می رویم که سازماندهی و فرم خوبی به خصوص در دفاع دارد. بازی های آنها را دیده ایم و با شناخت کافی با آنها روبرو هستیم. فردا هم مثل بازی های دیگر تیم ما با تمرکز زیادی وارد زمین می شود و باید از فعل خواستن استفاده کرد. ما باید بازی را ببریم، باید قدرت بیشتری بدهیم تا موفق شویم. تنها راهی که فردا داریم این است که بازی را ببریم و به بالای جدول برسیم.

* اونی که گفت 6 ماهه پنج پنالتی نگرفته ممنوع!
سرمربی فولاد ادامه داد: یک دقیقه بعد از بازی می گویند پنج پنالتی برای ما کشیده نشده است. من می گویم اگر آنها در یک بازی حتی سه پنالتی پنج پنالتی نگیرند، ممکن است اتفاقی بیفتد که فوتبال را به چالش بکشد. اگر بگویند پنج پنالتی گرفته نشده، شش ماه محروم می شوند، همه چیز سامان می یابد. هفته گذشته مقابل مس کرمان دو صحنه آفساید ساختگی ساختند اما ما اصلاً چیزی نگفتیم. ما اطلاع رسانی کردیم اما ایراد اصلی من این بود که بازی را بخوابم. ما باید به فوتبال کمک کنیم. عجیب است که می گویند 6.7 پنالتی گرفته نشد. در نهایت، یک یا دو صحنه قضاوتی در یک مسابقه وجود دارد.
*دو گلر داریم که برای فولاد وزنه هستند
وی در پایان به دفاع از گردان پرداخت و گفت: کنت در بازی قبل مصدوم شد و ما هم ناراحت بودیم. سعی کردیم با تزریق مسکن او را وارد این بازی کنیم. کنت می توانست در نیمه دوم بازی با استقلال ظاهر شود اما من سلامت بازیکنان تیمم را به خطر نمی اندازم و او را تعویض کردم. شهاب گردان در همان فصل اول مصدوم شد و بعد از آن که فهمیدیم از شرایط مسابقه دور بود. شهاب فصل گذشته دروازه بان بسیار خوبی برای فولاد بود. در صحنه ای که گل زدیم به بچه ها گفتم تنها راه گلزنی ضربات ایستگاهی است و این اتفاق افتاد. در آن زمان اشتباهی رخ داد، اما ما به توانایی های گردان اطمینان داریم. او یک وزنه سنگین در فولاد است و سابقه خوبی دارد. ما کنت را برای بازی فردا در اختیار داریم و هر دو دروازه بان ما در شرایط خوبی هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

*با VAR زمان مفید فوتبال به 30 دقیقه افزایش می یابد
نکونام درباره اینکه فوتبال ایران چقدر باید منتظر بماند تا VAR مسائل فنی را تحت الشعاع قرار دهد، گفت: مشکل فقط VAR نیست. آیا در گذشته این همه امکانات وجود داشت؟ آیا هدستی برای صحبت داوران وجود داشت؟ یا داوران تست آمادگی جسمانی را پس داده اند؟ نه اینطور نیست ما در بین مردم هستیم. ما کشوری هستیم که همه در آن عصبی هستند. هر کسی از مشکلات خودش رنج می برد. من از یک نقطه دیگر عصبانی هستم، داور اشتباه کرد، من نمی توانم آن را تحمل کنم. من سال هاست در اروپا زندگی می کنم و می دانم. در اروپا صدای بوق ماشین نمی شنوید مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد. در اینجا ما از یک بوق برای سلام، خداحافظ، تصادف و هر چیز دیگری استفاده می کنیم. این شخصیت افراد به دلیل مشکلاتی است که در کشور دارند، این مشکلات وجود دارد و ربطی به VAR ندارد. کشورهای عربی یک سال است که از کمک داور ویدیویی استفاده می کنند. پارسال که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم، VAR بود؟ مسائل داوری هم وجود داشت. این بخشی از مشکل است، بخشی از مربیان، بخشی از بازیکنان و همه آنها دست در دست هم کار می کنند. بیا VAR، زمان مفید فوتبال ما 30 دقیقه می شود و بدتر. فوتبال ما با پایه ها مشکل دارد و باید پایه های فوتبال را درست کنیم. تا زمانی که فدراسیون فوتبال شروع به کار کند هیچ اتفاقی نمی افتد. کمترین امکانات در تیم های ملی برای پایگاه ها است. در حالی که همین بچه ها هشت سال بعد بالغ می شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام در نشست خبری پیش از مبارزه با پیکان حاضر شد و در خصوص ورود VAR به ایران و شرایط فولاد به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سرمربی فولاد در نشست خبری خود درباره مسائل مختلف تیمش و اجرایی شدن سیستم کمک داور ویدیویی صحبت کرد.

نکونام: فردی را که به مدت 6 ماه 5 جریمه دریافت نکرده است، تبعید کنید


سرویس خبر شماره: 1847848
20 اکتبر 1401 در 6:42 ب.ظ
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تنها راهی که داریم این است که برنده شویم