نکونام قهرمانی نیم فصل می خواهد/بازی استقلال در فولادشهر انتقام است



استقلال دوباره در راه بود که لیگ تعطیل شد! البته کادر فنی آبی ها به این سوال اعتراضی نداشتند اما از نظر فنی وقتی تیمی روی برد پیروز می شود و مسابقات به طور ناگهانی تعطیل می شود، بازنده می شوند. بگذریم امسال بازی ها چپ و راست تعطیل شده اند و لیگ برتر را فقط به خاطر آلودگی هوای این روزها که احتمالا فراموش کرده اند تعطیل نکرده اند.

استقلال برای یک بازی سخت و حساس با تیم خوب محمد ربیعی همه بازیکنان اصلی خود را در اختیار دارد و می خواهد در سپاهان از هموطنش ذوب آهن انتقام بگیرد که کار ساده ای نیست. آبی پوشان در 2 سال اخیر همیشه ذوب آهن را شکست داده اند، حتی در جام حذفی، اما کیست که نداند این آیرون مملت حتی قوی تر از آهن تارتار است (که این روزها ملوان های عالی می دهد)؟ ذوب آهن با وجود اینکه تقریبا همه کارشناسان داوری گل را آفساید اعلام کردند، در تهران مغلوب پرسپولیس شد. در ادامه مسابقات شاگردان ربیعی نیز خوب کار کردند و قبل از بازی امروز تیم ملوان در رده دوم جدول قرار گرفت اما ملوان برنده هوادار شد و با 19 امتیاز دوم شد.

ذوب آهن در خط هافبک از بازیکنان پرسپولیس مانند شایان مصلح و کمال سغدنیا سود می برد که تقابل آنها با استقلال قطعا جذاب و تعیین کننده است. البته تیم ربیعی یک تیم واقعی است و به یک یا دو بازیکن خاص وابسته نیست. جواد نکونام هم به نوبه خود با تمام قوا یاران خود را به مصاف حریف می فرستد تا با پیروزی در فولادشهر گام بلندی به سوی قهرمانی نیم فصل بردارند و در عین حال فاصله را با رقبا بیشتر کنند. از این نظر احتمالاً از بلانکو و مهرداد محمدی در خط حمله استفاده خواهند کرد و بقیه بازیکنان تقریباً به این موضوع اطمینان دارند. احتمالا آبی ها با فولادشهر هم بیگانه نخواهند بود اما باید دید جواد نکونام توانسته روند رو به رشد تیمش را که در بازی با تراکتور به اوج خود رسیده بود حفظ کند یا خیر؟ پیش بینی ما این است که دیدار مقابل ذوب آهن فولادشهر برای استقلال سخت تر از بازی با تراکتور باشد و البته فراموش نکنیم که پرسپولیس، سپاهان، ملوان و …. منتظر این دیدار حساس سران هستیم. از جدول و امیدوارم استقلال حداقل مساوی کند تا اصفهان را بدهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال