نکونام نیاز، یک ایرانی دیگر دستیار کیروش می شود

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور معاون ایرانی در کادر فنی تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

نکونام نیاز، یک ایرانی دیگر دستیار کیروش می شود


سرویس خبر شماره: 1844824
31 سپتامبر 1401 ساعت 08:53
22.5 هزار |

15نقطه نظر

اصولی: گفتگوی تاج با گرشاسبی;

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حضور افرادی مانند مارکار آقاجانیان که سابقه همکاری با کی روش در تیم ملی را دارد سکوت کرد و با لبخند به بحث ادامه داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور دستیار ایرانی در کنار کارلوس کی روش در قرارداد سرمربی عنوان کرد: این موضوع جزو اولویت های هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و قطعا یک مربی ایرانی حضور خواهد داشت. کنار کی روش در جام جهانی.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شب های فوتبال گفت: آقای تاج در حال صحبت و پیگیری آقای گرشاسبی و باشگاه فولاد هستند. جواد نکونام انتخاب کی روش است و در حال رایزنی هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرونده پایان همکاری جواد نکونام با فوتبال خوزستان و حضور او در کادر فنی تیم ملی هنوز به طور کامل بسته نشده است و کارلوس کی روش علاقه مند است کاپیتان سابق تیمش را به جمع او اضافه کند. دستیاران او برای داشتن شرایط خوبی در جام جهانی 2022 اما تاکنون باشگاه فولاد با این موضوع موافقت نکرده است.

اوصولی در پاسخ به این سوال که آیا نکونام به کادر فنی تیم ملی اضافه نمی شود، گزینه ایرانی دیگری دستیار کی روش می شود یا خیر، گفت: قطعا برنامه B داریم و در حال مذاکره هستیم.