نگاهی به آخرین شام تیم ملی در جام جهانی

در سال 2006 تیم ملی ایران بار دیگر قبل از شروع جام جهانی به مصاف کرواسی رفت. نتیجه دیدار دو تیم این بار 2-2 بود. تیم ملی فوتبال ایران در سال 2014 و قبل از شروع جام جهانی آخرین بازی دوستانه خود را مقابل آنگولا در برزیل انجام داد و با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست داد. ایران در دوره قبل آخرین بازی خود را قبل از شروع جام حذفی مقابل لیتوانی انجام داد و این تیم را یک بر صفر شکست داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی ایران که پیش از این پنج بار در جام جهانی حضور داشته است، در آخرین بازی دوستانه خود قبل از شروع جام، تنها یک بار شکست خورد. این تیم که برای اولین بار در سال 1978 به جام جهانی راه یافته بود آخرین بازی خود را قبل از شروع مسابقات مقابل غنا انجام داد. این دیدار تحت عنوان جام آفریقا – آسیا برگزار شد و با تک گل حسن روشن به سود ایران به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز مرحله نهایی جام جهانی 2022 آخرین بازی دوستانه خود را مقابل تونس برگزار می کند که شاگردان کی روش پیش از ترک ایران با یک گل برنده مقابل نیکاراگوئه به میدان می روند. در کمتر از یک هفته مقابل انگلیس، مقابل تونس، یکی از تیم های گروه چهارم جام جهانی.

تیم ملی ایران قبل از شروع جام جهانی 1998 با انجام 11 بازی دوستانه دوران آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشت. آخرین بازی دوستانه این تیم مقابل کرواسی بود. تیمی که در آن بازی 2 بر صفر ایران را شکست داد و کمتر از یک ماه بعد با شگفتی در جام جهانی فرانسه به مقام سومی آن مسابقات رسید.

ایران آخرین بازی دوستانه خود را قبل از شروع جام جهانی مقابل تونس برگزار خواهد کرد.

نگاهی به آخرین شام تیم ملی در جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1853750
25 نوامبر 1401 ساعت 08:09 |
6.6 هزار |

0نقطه نظر

ما معمولا در این بازی پیروز می شویم