نگاهی به احتمالات نقل و انتقالات پرسپولیس

خریدی برای آینده در قلب دفاع؟
از طرفی شاید پرسپولیس و یحیی گل محمدی حضوری زودهنگام در نقل و انتقالات ببینند تا استعدادهای جدید در خط دفاعی را از دست ندهند. بحث روی سامان فلاح، هافبک پیکان است که نامش از ابتدای فصل برای حضور در استقلال و چند باشگاه دیگر مطرح شد و با حضور در اردوی قبل از اعزام تیم ملی به جام جهانی بیشتر از قبل متوجه شد باشگاه پیکان نیز مشتاق فروش و سود بردن از این انتقال است و شاید پرسپولیس این استعداد را در این رقابت ها از دست ندهد و برای فصل آینده روی او حساب ویژه ای باز کند. البته این سوال از سوی یکی از پرسپولیسی ها به صورت رسمی و غیررسمی و به صورت شفاهی مطرح نشده است و باید دید این موضوع به کجا خواهد رسید.

در زمانی که پرسپولیس در نقل و انتقالات کمی اشتیاق نشان می داد، هواداران این تیم که با بازخرید بخشی از سهام باشگاه، خود را مدعی تصمیم گیری و منتظر تقویت تیم می دیدند، جسارت بیشتری نسبت به این موضوع داشتند. قبل از این که مدیریت را در این زمینه مورد بازخواست قرار دهد. سرانجام رضا درویش به عنوان یک مدیر موفق ظاهر شد و یکی از تاریخی ترین نقل و انتقالات باشگاه در سال های اخیر را انجام داد.

قلب دفاع خوب می تپد
در قلب خط دفاعی پرسپولیس تیم کاملی دارد. شاید تنها نگرانی جدایی مرتضی پورعلیگنجی در پایان فصل این باشد که آنها پس از حضور در جام جهانی با پیشنهاداتی مواجه شدند و با سبقت گرفتن از آنها در نیم فصل، تا پایان فصل در کنار قرمزها ماندگار خواهند بود. لیگ بیست و دوم با تصمیم ناگهانی لوکادیا برای خروج از ایران، شاید این نگرانی در مورد گلسیانی وجود داشته باشد، اما این مدافع گرجستانی که در چند سال گذشته از قایمشهر و اصفهان و حالا در تهران به فعالیت خود ادامه داده است، بعید است چنین ذهنیتی داشته باشد. این تیم فرشاد فرجی و علی نعمتی را هم در قلب دفاع دارد و به همین دلیل هنوز نیازی به خرید جدید نیست.

1786739

جدایی از لوکادیا، بازگشت عیسی و شیخ
خط حمله پرسپولیس علامت سوال دارد. آیا یک بازیکن می تواند جدایی یورگن لوکادیا را از بین ببرد؟ مهاجم هلندی در 9 بازی 7 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود که پس از جدایی او دوباره با فاصله زیادی در خط حمله مواجه شدند. با وجود اینکه این تیم برای جذب مجدد عیسی آل کثیر تلاش کرده و منتظر پایان مصدومیت شیخ دیاباته است، اما یحیی همچنان به مهاجمی چشم دوخته است که مانند لوکادیا خیالش را برای موقعیت های هجده پله ای و حتی توپ های سرگردان راحت کند. فشار به جلو برای دنبال کردن عبدی و پاکدل شاید تا حد زیادی کادرفنی را از نظر گلزنی ناامید کرده باشد و باید دید در نیم فصل دوم تغییری در سرنوشت آنها ایجاد خواهد شد یا خیر.

1752214

نگاهی به جدایی طلبان با شایعه ای تند
تاکنون هیچ بازیکن پرسپولیس به طور مشخص درخواست جدایی نکرده و رضایت نامه خود را دریافت کرده است. برخلاف سال های گذشته که بازیکنان پس از نیمکت نشینی و دور شدن از شرایط دلخواه خود به دنبال راهی برای بازی بیشتر و بازگشت به این تیم بودند، این نارضایتی از نیمکت نشینی بیشتر سطحی و یک گلایه بوده است.

1776884
کمربند ستاره میانه و ترافیک
در خط وسط اما پرسپولیس کاملا کامل است. آنها میلاد سرلک، کمال سقاده نیا، سینا اسدبیگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، وحید امیری و سیامک نعمتی را به عنوان ستارگان دارند و عمری هم اخیرا یک گل به ثمر رسانده و البته الان بیشتر یک مهاجم ساخته شده است. .

1778257

پرسپولیس قسمت اول فصل را با برتری به پایان رساند و قطعا تقویت قسمت هجومی این تیم اولویت یحیی گل محمدی در ادامه فصل خواهد بود.

نگاهی به احتمالات نقل و انتقالات پرسپولیس

او به عنوان کاپیتان این تیم اگرچه باز هم در این تیم غایب است اما همچنان بازیکنی است که تلاش می کند فرصت بازگشت به ترکیب اصلی را بدهد. با وجود اینکه نعمتی عمدتاً به عنوان بازیکن تعویضی پنجم در زمین حضور داشت و در بیشتر دقایق شاید برای ایجاد اختلال در جریان بازی در وقت های اضافه، شکایتی نکرد و درخواست جدایی نکرد و پاکدل و عبدی همچنان انتظار اعتماد و حرکت بیشتری دارند. دور از آنها فضایی هستند که باعث شد گلزنی را فراموش کنند.
با این حال شاید بعد از بازی با وان پارس اصفهان در جام حذفی بتوان اخبار موثق و کاملی از آینده برخی بازیکنان با پیراهن پرسپولیس داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

جذب علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، ابوالفضل سلیمانی، محمدمهدی احمدی و البته یورگن لوکادیا و شیخ دیابته. پرسپولیس بهتر از این چه می خواست؟ دو ستاره و شلوار جین ملی پوش و البته خارجی معروف و بالاخره حفظ میلاد سرلک. تیم پرسپولیس طوری بود که یحیی به 11 ستاره اصلی خود دل خوش کرد.

دفاع راست با دنیل
در سمت راست پرسپولیس یک نیم فصل را با دانیال سپری کرد و این مدافع جدید با دو گل و چهار پاس گل به پایان رسید تا نشان دهد یحیی بیهوده به دنبال او نبوده است. در کنار دانیال، وحدت حنان اف و سیامک نعمتی نیز حضور دارند تا شرایط این پست نیز فراهم شود.

1788789


سرویس خبر شماره: 1863437
17 ژانویه 1401 @ 5:32 ب.ظ
192.7 هزار امتیاز خبر|

33نقطه نظر

حضور غول ها در پنجره زمستانی (یک)

بیرانوند در را تسهیل کرد
پرسپولیس کوچکترین مشکلی را در خط دروازه حس می کند، بیرانوند را به عنوان بهترین دروازه بان ایران و حتی آسیا در اختیار دارد و گهری هم برخلاف شنیده ها قصد جدایی ندارد و نیازهای آنها توسط متولیان امید تامین شده است.

1787010

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نقل و انتقالات رضایت بخش تابستان همان چیزی بود که هواداران انتظار داشتند و حتی درویش را به رینگ بردند تا این اتفاق بیفتد.

در این مدت بحث های غیررسمی زیادی درباره احتمال جدایی بازیکنانی چون احمد گوهری، وحدت حنان اف، فرشاد فرجی، کمال سهده نیا، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و حامد پاکدل مطرح شده است. اما با وجود پیشنهادات هر یک از این بازیکنان، هنوز هیچ بحث رسمی در این باره صورت نگرفته است.

بال چپ؛ به یک مدافع گلزن نیاز دارید؟
در سمت چپ یحیی اما مورد حمله مدافعان غیرمتخصص قرار گرفت. آنها که سعید آقایی و علی شجاعی را از دست داده بودند، سعی کردند محمدمهدی احمدی جوان را که تجربه لازم را نداشت و فرصت های کمی داشت را جذب کنند. در نهایت علی نعمتی و وحید امیری به تناوب در این پست و با موفقیت در فاز دفاعی مورد استفاده قرار گرفتند، هر چند نتوانستند در گل های زده شده مانند تیم حریف موفق باشند و باید یحیی را با پای چپ ببینید که قادر است در زمستان گل بزن.

با این حال اتفاقات فصل به گونه ای پیش رفته که شاید مجبور شوند دوباره سری به بازار زمستان بزنند و تقویت شوند. جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا و جدایی او از این باشگاه و همچنین مصدومیت هایی که یحیی گل محمدی نیز قبل از به خدمت گرفتن شیخ دیابات از آن ابراز نگرانی کرده بود و نارضایتی بازیکنانی که در نیمه اول فرصت زیادی نداشتند. فصل و چه کسی فکر می کند شاید این یکی از اتفاقاتی است که احتمالا پرسپولیس را به بازار بازگرداند.