نگاه پشیمانانه یک سرباز به عیسی الکثیر (عکس)


سرویس خبر شماره: 1970801
15 اکتبر 1402 ساعت 05:23 |
1.4K |

0نقطه نظر

برایان دابو امیدوار است مسئولان باشگاه سپاهان هر چه سریعتر مشکل او را برطرف کنند تا به لیست تیم برای مسابقات رسمی اضافه شود.

نگاه پشیمانانه یک سرباز به عیسی الکثیر (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان فصل گذشته با 5 بازیکن خارجی به نام های رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، مانوئل فرناندز، اولیسس کامسوبا و ایگور کاتاتائو قرارداد امضا کرد. مورایس برای فصل جدید فقط نیلسون را حفظ کرد و سایر خارجی های تیم نیز اردوی گلدن پاشان را ترک کردند.

برای فصل جدید، با وجود اینکه در لیست سپاهان جا برای جذب چند بازیکن خارجی وجود داشت، مورایس فقط برای کمک به تیم در مرکز زمین، دابو را به خدمت گرفت، اما قوانین محدودیت بودجه، این هافبک را به یک تاریخ خوب و قابل اعتماد تبدیل کرد. این قهرمانی یک سری آ فرانسه و ایتالیا دارد که همچنان منتظر حضور در لیست رسمی دیدارهای سپاهان هستند.

1936721

در روزی که قرار بود سپاهان به مصاف الاتحاد برود بالاخره بعد از چندین ماه مشکل الکثیر به لیست رسمی این تیم حل شد اما همچنان مشکلاتی در قرارداد دابو با باشگاه سپاهان وجود دارد که مانع از این بورکینافاسو شد. بازیکنی که به لیست تیم اضافه می شود بازداشت شده است

با تمام این اوصاف دابو همچنان فعالانه در تمرینات سپاهان حضور دارد و امیدوار است پس از چند هفته بلاتکلیفی شرایطش مانند عیسی آل کثیر مشخص شود. البته این بازیکن نقش زیادی در تحقق این امر دارد و باید با سران باشگاه اصفهانی برای تغییر مبلغ قراردادش و کاهش آن به توافق برسد تا کارت بازی او توسط متولیان لیگ صادر شود.

سپاهان تا ساعتی دیگر در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف صنعت نفت می رود و به نظر می رسد حداقل برایان دابو در این دیدار غایب باشد.

1936722

مجله اخبار فوتبال داخلی