نگرانی برای بازگشت نویر: دروازه بان آلمانی حق من است!


سرویس خبر شماره: 1972174
20 اکتبر 1402 در 7:26 ب.ظ.
1.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

پیام روشن ترشتگن به آلمان

با توجه به اینکه مانوئل نویر به زودی به میادین بازمی گردد، مارک آندره ترشتگن می گوید انتظار دارد او در یورو 2024 در دروازه آلمان باشد.

نگرانی برای بازگشت نویر: دروازه بان آلمانی حق من است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خبر تسریع روند بهبودی مانوئل نویر و احتمال بازگشت او به میادین فوتبال در آینده نزدیک به وضوح رقیب اصلی او از تیم ملی آلمان یعنی مارک آندره ترشتگن را نگران کرد.

ترشتگن آشکارا می گوید که امیدوار است و انتظار دارد که پس از چندین ماه حضور در دروازه مانشافت در یورو 2024، مسئولیت حفاظت از دروازه آلمان را بر عهده بگیرد.

مانوئل نویر که تا دسامبر گذشته مدافع شماره یک آلمان بود در یک تصادف به شدت مصدوم شد. و از آن زمان تراشتگن دروازه بان بارسا مسئولیت حفاظت از دروازه تیم ملی کشورش را بر عهده گرفت. در روزهای اخیر بازگشت مانوئل نویر به تمرینات بایرن مونیخ و اعلام احتمال بازگشت او به میادین بعد از روز فیفا در ماه اکتبر، خبر خوبی برای ترشتگن نبود.

1939154

دروازه بان بارسلونا امروز در آستانه بازی دوستانه آلمان مقابل آمریکا که روز شنبه برگزار می شود به اسکای گفت. یورو یکی از بزرگترین رقابت های فوتبالی است که سال آینده در کشورمان برگزار می شود. تمام تلاشم را می کنم تا در بهترین شرایط ممکن به این مسابقات برسم. امیدوارم با شروع یورو در بهترین حالت ممکن باشیم و بتوانیم از اعتبار فوتبال آلمان دفاع کنیم.”

تراشتگن سپس به سوالی در مورد بازگشت نویر و نگرانی های احتمالی او در این باره پاسخ داد و گفت: “عملکرد من به دیگران بستگی ندارد. معتقدم همیشه در بالاترین سطح کار کرده ام و تا چند سال دیگر در همین سطح خواهم بود. 100 درصد امیدوارم در دروازه تیم ملی باشم.” .

مجله اخبار فوتبال خارجی