نگرانی بزرگ برای پرسپولیس و یحیی / آغاز اتفاقات تلخ برای ستاره سابق استقلال

دیاباته همین روند مصدومیت را در تیم بعدی خود یعنی الغرافه ادامه داد. او در این تیم قطری در مجموع می توانست 45 بازی انجام دهد اما 16 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. یعنی دیابه در 35 درصد بازی های غرافه مصدوم شده است.

شیخ دیابات که در لیگ نوزدهم به استقلال آمده بود در دو سالی که برای این تیم بازی کرد توانست در 84 بازی از مجموع بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ تیمش را همراهی کند. اما فقط 47 بازی انجام داد و برای تیمش بازی کرد و در سه بازی روی نیمکت نشست. نکته جالب این است که دیاباته 34 بازی استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داد. یعنی او در حدود 40 درصد از بازی های تیمش به دلیل مصدومیت غایب بوده است.

حالا دیاباته 6 هفته از بازی های مهم پرسپولیس را از دست داده است. در حالی که با توجه به جام جهانی قرار است لیگ ایران در مهر و اوایل آبان ماه با شدت بیشتری پیگیری شود، به نظر می رسد گذراندن 6 هفته ریکاوری و ادامه تمرینات برای آماده شدن برای این بازی احتمالا دیاباته پرسپولیس را از آن خود کند. برنامه نویسی برای نیم فصل روزی که قرار بود قرارداد این بازیکن بسته شود، شاید بهتر بود این ماجرای مصدومیت بیشتر بررسی می شد و در دستمزد او لحاظ می شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

شیخ دیابته که پس از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس پیوسته بود، چند روز پیش در تمرین تیمش از ناحیه چهار سر ران آسیب دید و طبق اعلام پرسپولیس 6 هفته از میادین دور خواهد بود. زمانی که خبر پیوستن این مهاجم مالی به پرسپولیس در رسانه ها منتشر شد، هواداران این تیم امیدوار بودند که گل محمدی با اضافه شدن او به خط حمله سرخ ها، تیمش را با خط حمله خطرناک به میدان بیاورد اما حالا با مصدومیت دیابه، آن نگرانی به وجود آمده است، شنیده ها حاکی از آن است که روند مصدومیت او مانند زمانی که پیراهن استقلال را پوشیده ادامه خواهد داشت.