نگرانی بزرگ برزیل؛ اجازه ندهید نیمار مصدوم شود (تصویر)

اگرچه برزیل امسال ستاره های زیادی مانند آلیسون، رافینیا، آنتونی، فیرمینو، تیاگو سیلوا، کاسمیرو، وینیسیوس و میلیتائو دارد، اما نیمار یکی از امیدهای اصلی سلسائو در جام است، به خصوص با توجه به نمایش عالی او در ابتدای فصل. . فصل با پیراهن PSG، جهانی در نظر گرفته می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی برزیل که خود را برای حضور در جام جهانی قطر آماده می کند، این روزها اردویی را در فرانسه برگزار کرد.

بر اساس گزارش ها، نیمار در این تمرین با فابینیو برخورد کرد و مصدوم شد. پس از این برخورد، نیمار روی زمین افتاد و از شدت درد به خود می پیچید و زانویش را می گرفت. تیم پزشکی سلسائو به سرعت ستاره برزیلی را تحویل گرفت و از او مراقبت کرد.

در چارچوب این اردو، برزیل فردا در دیداری دوستانه به مصاف غنا می رود. اما خبری که امروز از کمپ سلسائو منتشر شد و هواداران برزیلی را نگران کرد، مصدومیت نیمار در تمرین امروز است.


سرویس خبر شماره: 1844913
31 سپتامبر 1401 @ 10:55 ب.ظ
3.1 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

مصدومیت نیمار در تمرین امروز تیم ملی برزیل، هواداران سلسائو را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.

نگرانی بزرگ برزیل؛  اجازه ندهید نیمار مصدوم شود (تصویر)

در این خبر آمده است که روند درمان نیمار در محل تمرین توسط تیم پزشکی پنج دقیقه ادامه داشت و در این دقایق دیگر بازیکنان و کادر فنی برزیل روزهای پرتنشی را سپری کردند. در پایان این پنج دقیقه نیمار بلند شد و با مجوز کادر فنی به تمرینات ادامه داد.