نگرانی بزرگ لواندوفسکی؛ راه گریزی ندارند/ همه چیز با اینستاگرام سخت شده است

فوتبال در طول 5-10 سال گذشته تغییرات قابل توجهی داشته است و جنبه روانی بازی برای بازیکنان و باشگاه ها بسیار مهم شده است. انقلاب رسانه های اجتماعی نقش بزرگی در این امر ایفا کرده است و فوتبالیست ها بیش از هر زمان دیگری در معرض انتقاد هواداران و تماشاگران قرار دارند.

روبرت لواندوفسکی پیامدهای این موضوع را درک می کند و نگران است که چنین چیزهایی می تواند تأثیر مخربی بر بازیکنان جوان داشته باشد. لووا در صحبت با TVP Sport در مورد چنین وضعیتی که می تواند روی برخی از هم تیمی های فعلی او از جمله لمینه یامال و پائو کوبارسی تأثیر بگذارد، گفت: “بازیکنان باید خود را برای اتفاقاتی که در صورت بدتر شدن وضعیت رخ می دهد آماده کنند.” موندو دپورتیوو. اتفاقات رخ خواهد داد، آماده باشید. امروز نسل دیگری شروع به کار کرده است و با اینستاگرام و شبکه های اجتماعی کار سخت تر شده است. از آنجایی که هیچ راه گریزی وجود ندارد، آنها نمی توانند در چهار دیوار بمانند. این چالش فوتبال است و باید دید این بازیکنان از نظر روحی ده، دوازده یا بیشتر می توانند دوام بیاورند. “فشار بسیار زیاد است و افراد کمی می توانند آن را تحمل کنند.”

به نظر می رسد امروزه فشار بیشتری روی بازیکنان جوان وجود دارد، به خصوص با گسترش و محبوبیت شبکه های اجتماعی. بارسلونا می تواند بیش از سایر باشگاه ها تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد، زیرا آنها مجموعه ای از بازیکنان جوان آینده دار دارند که به زودی از طریق آکادمی لاماسیا به تیم اصلی خواهند آمد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی