نگرانی ها؛ مصدومیت ستاره اینتر جدی نیست

سه هفته مانده به پایان فصل، نراتزوری دو امتیاز کمتر از میلان صدرنشین است و به دنبال تکرار قهرمانی سال گذشته است. اینتر روز چهارشنبه 11 می در فینال کوپا ایتالیا نیز به مصاف یوونتوس خواهد رفت و هنوز شانس دو برابری برای این تیم برای قهرمانی وجود دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مصدومیت نیکو بارلا جدی نیست و او می تواند در هفته های حساس پیش رو به اینتر کمک کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیکو بارلا، هافبک ایتالیایی ارزشمند اینتر در دقایق پایانی بازی اینتر مقابل اودینزه با نتیجه 2-1 دچار مصدومیت شد و لنگان از زمین خارج شد. حالات چهره و راه رفتن نیکو بارلا باعث شد تا هواداران فکر کنند که این بازیکن ادامه فصل را از دست داده است، اما به نظر می رسد مصدومیت آنطور که انتظار می رفت بد نبود. گاتزتا دلاپورت امروز گزارش داد، هافبک 25 ساله دیروز پس از بازی با تعدادی از هواداران نراتزوری ملاقات کرد و در یک سلفی گفت و امضا کرد که مصدومیتش جدی نیست و حالش خوب است.


سرویس خبر شماره: 1822420 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 17:16 |
296 |

0نظرات

نیکو بارلا امروز تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت و به نظر می رسد بر خلاف تصورات اولیه مصدومیت او چندان جدی نیست. بارلا فردا می تواند بخشی از تمرین اینتر باشد و برای بازی خانگی جمعه شب مقابل امپولی در ورزشگاه سن سیرو مشکلی نخواهد داشت. نیکو بارلا سه گل به ثمر رسانده، 11 پاس گل داده و یکی از بهترین بازیکنان اینتر در 44 بازی در این فصل بوده است.