نگرانی کره بالا می رود: صورت سان باید عمل شود

پس از این عمل، بلافاصله تیم پزشکی باشگاه شروع به کار خواهند کرد تا سون هر چه سریعتر به شرایط ایده آل بازگردد و در زمان مناسب اطلاعات بیشتری در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بعد از بازی شب گذشته تاتنهام و تیم ملی کره جنوبی نگران سلامتی این ستاره کره ای بودند. در نهایت باشگاه تاتنهام بیانیه کوتاهی در مورد وضعیت او منتشر کرد اما در این بیانیه اشاره ای به زمان بازگشت سون نشده است تا کره ای ها همچنان نگران حضور او در جام جهانی هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سون هیونگ مین در نیمه اول دیدار تاتنهام مقابل مارسی با ضربه سر چانسل امبامبا برخورد کرد و روی زمین افتاد. این دیدار برای دقایقی متوقف شد و کادر پزشکی حاضر در زمین مراقب وضعیت ستاره کره ای بودند. الکسیس سانچز، بازیکن مارسی بالای سر سون ایستاد و با نگرانی نظاره گر روند درمان او بود. اما سون نتوانست بازی را ادامه دهد و در حالی که معاونان تاتنهام زیر بغل او را گرفته بودند، زمین را ترک کرد.

باشگاه تاتنهام در بیانیه ای اعلام کرد که سون هیونگ مین، ستاره کره ای این تیم به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته مقابل مارسی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

نگرانی کره بالا می رود: صورت سان باید عمل شود

تاتنهام در بیانیه ای نوشت: “از این طریق تایید می شود که سون هیونگ مین برای درمان شکستگی دور چشم چپ خود تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. او شب گذشته در پیروزی ما مقابل مارسی در لیگ ملت ها آسیب دید.


سرویس خبر شماره: 1851594
12 نوامبر 1401 در 00:18
1.7 هزار |

0نقطه نظر