نگرانی یحیی از وسوسه گزینه مورد نظرش/ درخواست فوری مسئولان باشگاه برای امضای قرارداد

باشگاه پرسپولیس در حال بررسی تمدید قرارداد عیسی آل کثیر تا یکی دو هفته دیگر است. این درخواست یحیی گل محمدی است. چون شرایط این بازیکن را می داند و با اطمینان این شماره را خواسته است. اما حالا این سوال پیش می آید که آیا پرسپولیس می تواند قبل از شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جذب کند یا خیر؟ با توجه به اینکه هر باشگاه لیگ برتری در یک فصل خارج از فصل نقل و انتقالات می تواند سه بازیکن آزاد به خدمت بگیرد، پرسپولیس برای جذب آل کثیر مشکلی ندارد. این بازیکن بعد از مصدومیت با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته و می تواند در این مرخصی لیگ بازیکن آزاد باشد.

اگر این اتفاق بیفتد که تقریباً قطعی است، آل کثیر بیش از یک ماه فرصت دارد تا برای بازی در دربی آماده شود. از سرگیری مسابقات قهرمانی با دربی پایتخت همراه خواهد بود و آل کثیر می تواند سورپرایز گل محمدی برای این دیدار باشد. آل کثیر سابقه گلزنی برای استقلال با نفت تهران و پرسپولیس را دارد و به همین دلیل برخی از هواداران پرسپولیس به او لقب قاتل استقلال را داده اند. البته آل کثیر بیشتر به خاطر خوشحالی بعد از گلش در دربی در دل هواداران پرسپولیس جای گرفت. مهاجم جنوبی فوتبال ایران این فرصت را دارد که برای بازگشت به تیم پرسپولیس در اردوی آماده سازی پرسپولیس در خارج از کشور آماده شود. با این حال، او برای رقابت با Leucadia و Diabate تلاش می کند.

احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات
ممکن است دلایل متعددی وجود داشته باشد که گل محمدی درخواست کرده نام آل کثیر را در این تعطیلات به فهرست تیمش اضافه کند. اولاً او نمی خواهد در شروع فصل نقل و انتقالات سایر تیم ها به فکر خرید آل کثیر باشند و به نوعی او را از پرسپولیس دور کنند. دوم اینکه شرایط بدنی آل کثیر مناسب است و با توجه به تعطیلی لیگ این بازیکن فرصت نزدیک شدن به تیم پالس را خواهد داشت. ضمن اینکه او می تواند در اردوی خارج از کشور پرسپولیس نیز حضور داشته باشد. اما موضوع مهم دیگر احتمال بسته شدن پرونده نقل و انتقالات قرمزها در نیم فصل است. یحیی خوب می داند که باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی سنگین به رادوشویچ احتمالا پنجره نقل و انتقالات خود را در زمستان امسال می بندد. البته دادگاه عالی مربوط به این پرونده 27 آبان ماه برگزار می شود و پرسپولیس در بهترین حالت تنها می تواند حدود 100 هزار یورو را از مبلغ 900 هزار یورویی کسر کند. پس از این دادگاه تصمیم گیری نهایی مدتی طول می کشد و در این صورت پرسپولیس 45 روز فرصت دارد تا ادعای رادو را مطرح کند. البته بستن پنجره پالش پوشان در زمستان یک احتمال است که به نوعی می توان آن را در تصمیم گل محمدی دخیل دانست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال