نگهبان مس و یک زخم عجیب و غریب!

در دقیقه 17 بازی مصدوم شدم اما هنوز نمی دانم به بازیکن خودمان ضربه زدم یا حریف، ترسیدم برای زانویم اتفاقی بیفتد.

نگهبان مس و یک زخم عجیب و غریب!

وی درباره تقابل با نفت آبادان در جام حذفی گفت: هر بازی برای ما حساسیت و اهمیت خاص خود را دارد. طبیعتا هیچ مسابقه ای برای ما آسان نیست اما او برای پیروزی در هر مسابقه وارد زمین می شود. در جام حذفی قطعا به دنبال این هستیم که قدم بعدی را در شهر خودمان برداریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شهریاری درباره شرایط مالی مس کرمان که گاهی اعتراض اعضای آن تیم را به دنبال داشت، گفت: ما جوان ها وارد این مسائل نمی شویم و باید از بزرگان تیم و مدیریت باشگاه بپرسید. تا الان 35 درصد دریافت کرده ایم و احتمالا در نیم فصل به 50 درصد هم برسد.

حسین شهریاری درباره مصدومیت آن بازی به خبرنگار ما گفت: من در دقیقه 17 بازی بیرون آمدم و نمی دانم به بازیکن خودمان دست زدم یا حریف. از همان لحظه زانو و عضله چهار سر ران درد داشتم و به همین دلیل تعویض شدم. نگران بودم که اتفاقی برای زانویم افتاده باشد ولی خدا را شکر زانو نیست و چهار سر ران است و درمان آن حداکثر حدود یک هفته زمان می برد و مشکل خاصی نیست.

وی سپس درباره باخت مس مقابل سپاهان گفت: متأسفانه در همان دقایق اول گل خوردیم، سپس مصدوم شدم که تمرکز تیم را از دست داد و تیم را شوکه کرد و مجبور شدیم گل دوم را دریافت کنیم. بعد از گل دوم، بچه ها خوب بازی کردند و در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و حتی دو سه موقعیت گلزنی داشتیم، اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقیقه 22 دیدار سپاهان و مس کرمان و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود طلای پوشان به پایان رسید، حسین شهریاری دروازه بان تیم فوتبال مس به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. بنابراین شاگردان حسین خانی دروازه بان دوم باید به بازی ادامه دهد و در نهایت با دو گل شکست بخورد.


سرویس خبر شماره: 1863345
17 ژانویه 1401 ساعت 11:35
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ترسیدم خدای نکرده…

دروازه بان مس کرمان درباره حضور این تیم در رده چهاردهم جدول گفت: با وجود اینکه در رده چهاردهم جدول رده بندی هستیم، اما تیم قابل احترامی هستیم و در یک بازی شکست نخورده ایم. تیم ما جوان است و در همین بازی مقابل سپاهان 5-6 بازیکن 17-20 ساله در تیم ما حضور داشتند. در واقع ما در اولین سال حضور در لیگ برتر با سپاهان عزیز با بازیکن روبرو شدیم.

او افزود: در شرایطی که کمتر مربی جرات بازی با جوانان را دارد، آقای حسینخانی به ما جوانان اعتماد کرد. جایگاه ما در جدول رده بندی چهاردهم نیست و با تقویت تیم در نیم فصل، جایگاه مس در جدول نیز بهتر می شود.