نیمار: از اینکه هواداران پی اس جی هو شدم ناراحت شدم

نیمار در گفتگوی زنده با دیگو ریباس بازیکن فلامنگو گفت: “البته هیچکس دوست ندارد که هو شود، به خصوص وقتی در خانه بازی می کند.” برای من ناراحت کننده بود، اما باید قدرت و قدرتم را در جای دیگری پیدا می کردم.
این بازیکن برزیلی در مورد تلاش هایش برای غلبه بر این شرایط گفت: همه کسانی که به من کمک کردند تا به اینجا برسم را به یاد آوردم و سعی کردم برای آنها بازی کنم. من نمی توانستم تحت تأثیر این هوی ها قرار بگیرم و خانواده ام را شرمنده کنم. بازی‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای هواداران بازی کنید، وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود. اما جلساتی هم هست که شما می گیرید و من خودم را در کنار خانواده نگه داشتم.»
مهاجم پاری سن ژرمن همچنین در مورد نقش شبکه های اجتماعی افزود: “فکر می کنم آنها بیشتر از اینکه کمک کنند ضربه می زنند. زیرا اگر خوب بازی کنید و در جایی چیزی در مورد آن بخوانید، “خبر خوبی است و لبخند می زنید. اما وقتی نمی کنید. خوب بازی کنید، این برای سلامت روان شما خوب نیست. اگر کسی مجبور نباشد در این شرایط به شما کمک کند، کار سختی است. “این روزها رسانه های اجتماعی هنوز خطرناک هستند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1823069 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 12:03 |
1,809 امتیاز خبر|

2نظرات

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از شرایط سختی که در این فصل تجربه کرده صحبت کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی که این تیم در مجموع دو دیدار خانگی و خارج از خانه از حریف عقب افتاده بود، خشم و ناراحتی شدیدی را در بین بازیکنان به همراه داشت. طرفداران
پس از آن بازی، آنها در بسیاری از بازی های خانگی تیمشان در پارک دو پرنس ظاهر شدند و شروع به هو کردن بازیکنان بزرگی مانند نیمار و لیونل مسی کردند که حاشیه های زیادی هم داشتند.
این حتی تا زمانی ادامه یافت که پاری سن ژرمن قهرمان فرانسه شد و بسیاری از هواداران پاری سن ژرمن از برگزاری جشن قهرمانی با بازیکنان در استادیوم خودداری کردند.