نیمار به نیوکاسل دعوت شد شماره 10 منتظر شماست

اما نیوکاسل، ستاره برزیلی نیوکاسل، باشگاهی که اکنون متعلق به سعودی هاست و به همین دلیل توانایی مالی برای خرید ستاره گران قیمتی مانند نیمار را دارد، از او خواست تا به سنت جیمز پارک برود تا به او و برونو گیمارارشس دیگر ستاره برزیلی نیوکاسل بپیوندد. پیوستن.


سرویس خبر شماره: 1831438 |
09 تیر 1401 ساعت 18:05 |
992 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که در روزهای اخیر موجی از شایعات مبنی بر احتمال جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و گمانه زنی ها درباره باشگاه آینده اش به گوش می رسد، جولینتون، بازیکن برزیلی نیوکاسل از نیمار خواسته است تا از این تیم جدا شود. و از پیراهن مطمئن باشید. 10 در نیوکاسل در انتظار است.

جولینتون مهاجم برزیلی است که در سه فصل گذشته برای نیوکاسل بازی کرده است. او در صحبت با نیمار گفت: “ما می توانیم از نیمار استقبال کنیم. او به همه تیم هایی که در جهان می رود سود خواهد برد. من نمی توانم کار درستی انجام دهم زیرا نیمار الگوی بزرگ من است. یک ستاره بسیار بزرگ در جهان فوتبال.” .

من نیمار را از اینجا دعوت می کنم. نیوکاسل، برونو، پیامی مشابه برای نیمار بفرستند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره برزیلی نیوکاسل از نیمار برای انتقال به این تیم خواست و گفت در نیوکاسل پیراهن شماره 10 منتظر نیمار بود.

نیمار که با پیوستن به پاری سن ژرمن با قراردادی 222 میلیون یورویی به عنوان گران ترین فوتبالیست جهان انتخاب شد، حالا با دوراهی ماندن در پاریس یا ترک این باشگاه مواجه است. رسانه ها اخیرا گزارش دادند که پاری سن ژرمن آماده شنیدن پیشنهادات نیمار است و چلسی یکی از گزینه های احتمالی آنها خواهد بود.