نیمی از لیگ برتر بدون سرمربی ماند!

دیروز شمس آذر قزوین و گلگهار سیرجان به تشریح وظایف خود روی نیمکت پرداختند.

نیمی از لیگ برتر بدون سرمربی ماند!

پیکان، ملوان و صنعت نفت سه تیم دیگر هستند که سرمربی ندارند. در پیکان و صنعت احتمال ادامه همکاری با سرمربی فصل گذشته وجود دارد اما در انزلی با خداحافظی زارع این احتمال وجود ندارد.

در این بین 9 تیم همچنان بدون سرمربی هستند و مذاکرات برای انتخاب تکنسین اول این تیم ها ادامه دارد. ابتدا باید به پرسپولیس و استقلال اشاره کرد. یحیی گل محمدی با وجود اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، هنوز به طور رسمی برای ادامه همکاری با قرمزها موافقت نکرده و آبی پوشان تهرانی نیز با وجود شایعات متعدد، هنوز گزینه مورد نظر حجت کریمی انتخاب نشده اند. رسمی

البته تا پایان این هفته تکلیف حداقل سه تیم مشخص می شود و سایر تیم ها نیز هفته آینده سرمربی خود را خواهند شناخت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نیمکت خالی بعدی فولاد خوزستان است که علیرضا منصویان را حفظ خواهد کرد اما بیانیه باشگاه نشان داد احتمال تغییر هم وجود دارد. با توجه به جایگاه این تیم در بین مدعیان، همه منتظر هستند تا انتساب این هارنس به اهواز مشخص شود.

در اراک با خروج رحمتی از اردوی آلومینیوم، مذاکرات سران این باشگاه ادامه دارد و گفته می شود مجتبی حسینی، مهدی تارتار و ساکت الهامی سه گزینه این باشگاه هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با گذشت کمتر از دو ماه از شروع لیگ برتر، تخصیص اکثر نیمکت های لیگ برتر ایران هنوز مشخص نیست و مدیران عامل و مدیران کارخانه ها هنوز تصمیم خود را اعلام نکرده اند. برای نیمکت تیم فوتبالشان

این در حالی است که دیروز شمس آذر با سعید دخی برای فصل آینده به توافق رسید و اوزونیدوس یونانی هدایت گل گهر را برعهده گرفت تا این دو تیم از سرنوشت خود در فصل جدید مطلع شوند.

1785133


سرویس خبر شماره: 1944057
24 ژوئن 1402 ساعت 07:30
4.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

از قلب تهران تا خوزستان و اصفهان

ذوب آهن پس از دو فصل پایدار و خوب هنوز سرمربی اصلی خود را مشخص نکرده است. در حالی که مدیرعامل این تیم مهدی تارتار را گزینه اول باشگاه می دانست، همه چیز به نظر مهدی کوهی، رئیس کارخانه بستگی دارد. در کنار گزینه تمدید با مهدی تارتار، نام قاسم حدادی فر روی نیمکت این تیم به گوش می رسد و محرم نویدکیا دیگر گزینه است.

1872402

مس رفسنجان که پس از چندین فصل موفق به نظر می رسید پس از خداحافظی از ربیعی به سرمربیگری دیگری برود اما شرایط هنوز مشخص نیست و حتی نزدیک ترین گزینه به این ترکیب محمد ربیعی است.

1885401

در حالی که مذاکرات با ویسی به نتیجه نهایی نزدیک است، مذاکره با حسینی هنوز به تهران نرسیده است.

1874871