نیکو ویلیامز: رئال مادرید جذب هدف راست جناح منچستریونایتد را رد کرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


طبق گزارش ها، رئال مادرید خود را از رقابت نقل و انتقالات برای جذب ستاره اتلتیک بیلبائو رد کرده و از هدف منچستریونایتد، نیکو ویلیامز خبر داده است.

قبلاً از ویلیامز به عنوان بازیکنی یاد شده بود که یونایتد علاقه مند به جذب در آستانه پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

شیاطین سرخ می توانند به دنبال تقویت در بخش حمله، به خصوص در پست های راست و مهاجم باشند.

آنتونی ثابت کرده است که ناامید کننده بزرگی است و دیگر یک شروع کننده تضمینی زیر نظر اریک تن هاگ نیست. پیشنهاداتی وجود دارد که این بازیکن برزیلی می تواند در تابستان با INEOS آماده شود تا ضربه مالی زیادی به او وارد کند.

آینده جیدون سانچو نیز نامشخص است. این مرد انگلیسی در حال حاضر به صورت قرضی در آلمان با بوروسیا دورتموند به میدان می رود اما پس از جدال تلخ او با تن هاگ که در انظار عمومی پخش شد، بعید است که او برای مدت طولانی در اولدترافورد حضور داشته باشد.

به نظر می رسد تن هاگ واقعاً به آماد دیالو با توجه به زمان بازی کمی که برای بازیکن عاج می دهد، امتیاز نمی دهد.

در حال حاضر، آلخاندرو گارناچو در حال تولید کالاها در آن قسمت از زمین است، اما یونایتد به یک متخصص و عمق با کیفیت نیاز دارد. اینجاست که ویلیامز وارد می شود.

گزارشی که اخیرا توسط The Peoples Person پوشش داده شده است حاکی از آن است که چلسی آماده رقابت با یونایتد برای این بازیکن 21 ساله است.

فیخاجس علاقه چلسی به مهاجم را تایید می کند و اضافه می کند که بعید است رئال مادرید درگیر بحث نقل و انتقالات برای امضای او باشد.

رئال مادرید فرصت جذب نیکو ویلیامز را رد می کند، علیرغم این واقعیت که استعداد جوان باشگاه اتلتیک رویای پوشیدن پیراهن سفید را دارد. با تشدید علاقه چلسی به وینگر 21 ساله اسپانیایی، به نظر می رسد که باشگاه مرنگو درها را بر روی هرگونه خرید احتمالی می بندد.

علیرغم تمایل ویلیامز برای بازی در رئال مادرید، امیدهای ویلیامز ممکن است از بین برود. اگرچه چلسی علاقه آشکاری به جذب او نشان داده و مایل است برای تضمین جذب او تلاش کند، وینگر جوان رنگ های تیم سفید را ترجیح می دهد. با این حال، به نظر می رسد امتناع فلورنتینو پرز و تیم مدیریت رئال مادرید این احتمال را رد می کند.

این نشریه اسپانیایی خاطرنشان می کند که آبی ها “وضعیت را کنترل می کنند” اما دیگر باشگاه های برتر انگلیسی به ناچار وارد خواهند شد.

با این حال، اعتقاد بر این است که تیم مائوریسیو پوچتینو در تلاش‌های خود برای جذب ویلیامز به استمفورد بریج “در حال پیشرفت است”.

او در 27 بازی در تمامی رقابت ها شش گل و 10 پاس گل به ثبت رسانده است.

نکته اصلی جذابیت ویلیامز در تطبیق پذیری او نهفته است. او می تواند در هر دو جناح بازی کند و تاثیر زیادی داشته باشد. او همچنین یک دریبل‌زن عالی است که از سرعت بالایی برخوردار است. یک امتیاز، توانایی فنی بی عیب و نقص او است.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/10/nico-williams-real-madrid-rule-out-signing-manchester-united-right-wing-target-277297/ منبع: